יום שישי , 29 מרץ 2024
פאסט-סאב » כללי » קיל לה קיל פרק 15

אודות המשתמש Play

שלום לכולם! אני הקרואסון המופלא Play ומשמיד הבורקסים! הייתי פעיל בקבוצה בין השנים 2019-2011, מלא מלא זמן! תפקידיי היו: מתרגם, עורך לשוני, בקר איכות, מקודד, טייפסטר, מתזמן (כן גם מתזמן שורות בפרק ולא רק קריוקי) ואממ זהו.
עבור לפרופיל »














קיל לה קיל פרק 15


29 במאי 2015 בקטגוריית כללי | 10 תגובה

----

שלום לכולם, כאן אתכם מתרגם הקרואסונים המופלא ומשמיד הבורקסים!

אז כן, לאחר המתנה לא קלה… הנה הגענו לפרק 15 והמותח של קיל!

כמו כן לפני הפרק אבהיר שוב, כבר הודעתי שההוצאות של הפרויקט הזה יקחו לא מעט זמן עקב אילוצים של חברי הפרויקט וגם שאיפה להוצאה הכי איכותית שאפשר.

בכל מקרה זה שלפעמים הפרקים מתעכבים לא אומר שכל הפרויקט נתקע, אגלה לכם סוד שכבר פרק 18 תורגם (אך יש לו עוד הרבה עד שישוחרר) אבל דוגמה יפה שאנחנו תמיד ממשיכים (:

 

אז עכשיו לפרק!

הפרק הזה הוא השיא של הקרב ושל טיול "שדה-קרב" אל שלוש הגדולות! מי תהיה ידה על העליונה… ריוקו? סאטסקי? או בכלל נודיסט ביץ'? והאם טקראדה יקבל את מה שמגיע לו??

כל זאת ועוד, בפרק הזה!

 

YESS, סוף סוף הפרק הגיע!

YESS, סוף סוף הפרק הגיע!

פרק 15

 

וזהו, עד הפעם הבאה!

10 תגובות

  1. תודה רבה!

  2. קוקו סנל

    תודה רבה play צאן

  3. שמעו כל הכבוד על העבודה והכל אבל אני חייב להגיד לכם משהו בנוגע לכמות שלכם
    הצוות שלכם ממש קטן כבר ביחס לאנימות שלכם… אתם ממש מחמירים עם הפעילים שלכם
    עוד לא מסיימים אחד וכבר פותחים אחד חדש
    ולפני שהצדיק יבוא ויגיד לי שאין קשר בין ההוא לזה… עובדה שפה בקיל לה קיל לוקח לכם פול זמן לעשות פרקים וזה רק כי אתה (PLAY) נמצא בכמעט כל אנימה אפשרית… בטח אין לך זמן לכלום
    אתם חייבים לעשות לכם סדר עדיפויות כי זה לא כיף לחכות חודשים לפרק… כבר שוכחים מה קרה

    • שלום לך שלומי:) תן לי רק לתקן אותך בדבר אחד כדי שלא נאשים סתם אנשים^^" play מתרגם את הפרקים בקצב ממש מהיר ויש לו זמן, אל תדאג לו, הפעם הפרק התעכב בגללי, היות ואני נמצאת בסוף הסמסטר השני שלי, היו לי הרבה עבודות שהייתי צריכה להגיש ושיעורי מסירה שמסרתי (ויש לי עוד שבועיים כאלה עמוסים לפניי) הקבוצה של קיל מונה שלושה חברי צוות: מתרגם, עורכת ובקרת איכות, כל אחד עושה את עבודתו נאמנה, אבל כולנו גם אנשים עסוקים, אז אם קורה שלאחד מאיתנו לא היה זמן, הפרק קצת נדחה. מי שמעוניין יכול לחכות שהאנימה תתפרסם במלואה ורק אחר כך יצפה בה, נתון לשיקולכם:)

      • כמובן שלא באתי עם אצבע מאשימה אבל את חייבת להודות שלמרות הקצב המהיר (ובאמת שיש לזה הרבה כבוד) השתתפות מירבית גורמת להאטה גם בלי כוונה ורצון
        את בעצמך מופיעה גם בהרבה אנימות פה, ובכלל יש לך את העיסוקים האישיים
        זה עוד משהו ששמפיע כך או כך ולמרות הרצון והמוטיבציה שלכם זה כבר לא נתון למחלוקת, הקצב כן יורד ואולי הפעם זה "אשמתך" אבל בכל זאת הכל פה נגרר

        באמת שלא בקטע רע, אני פשוט ממליץ לכם לנוח ולהתאורר בין אנימה לאנימה כי אתם ממש מעמיסים עליכם ורובכם כבר לא ילדים ככה שהחיים שלכם עמוסים בלי קשר לאנימות

        • צודק בהחלט:) ואני יודעת שלא באת להאשים אף אחד^^ נשתדל שהפרקים יצאו בזמן וכרגע לא לקחנו על עצמנו הרבה פרויקטים, אז אל דאגה!

  4. 兵藤 一誠

    תודה רבה. 🙂
    מחכה בקוצר רוח לפרק 16. 🙂
    בהצלחה בתרגום. 🙂

תגובה חדשה

האימייל שלך לא התפרסם.

עבור לתחילת העמוד