יום שישי , 15 מרץ 2024
פאסט-סאב » כללי » התחרות הראשונה יוצאת לדרך!

אודות המשתמש Aviram22

עבור לפרופיל »














התחרות הראשונה יוצאת לדרך!


9 בינואר 2017 בקטגוריית כללי | 109 תגובה

----

בוקר טוב לכולם!

כאן Aviram22, אז כמו שבטח הבנתם מהכותרת, התחרות הראשונה יוצאת לדרך!

אז איך משתתפים? ספרו לנו כאן בתגובות איזו אנימה הכי אהבתם באתר ומדוע, שתי התגובות המעניינות והמקוריות ביותר יזכו בפרס! התחרות תהיה פתוחה עד יום חמישי ולאחר מכן שמות הזוכים יפורסמו באתר. 

נא לשים לב שתגובה שתדבר על אנימה שלא תרגמנו באתר תיפסל! ונא לבחור אנימה אחת בלבד.

בהצלחה לכולם! 😀

אני מזכיר לכולם שמשרת "יוצר התוכן" עדיין פנויה.

שימו לב שקראתם את החוקים בעמוד "תחרויות, אתגרים, ופרסים!"

המקום הראשון יזכה בפיגר של ליווי מ"התקפת הטיטאנים"

המקום הראשון יזכה בפיגר של ליווי מ"התקפת הטיטאנים"

המקום השני יזכה בטבעת של פיירי טייל.

המקום השני יזכה בטבעת של פיירי טייל.

109 תגובות

  1. שלום, אני חושב שריי זירו. בגלל סיבה הגיבור, סובארו, אולי בוא לא חזק במיוחד או לא "גבר" אבל לפחות הוא אמיתי ותמיד אומר את האמת.

    בהצלחה לכל המשתתפים

    • התגובה נפסלה, לא תרגמנו רי זירו.

      • חחחחחחחח
        אני לא מאמין שזה קרה…
        בלי להעליב, אני חושב שזה היה די ברור שאלה אנימות שפאסט תרגמו…

  2. תהלוכת המוות
    בגלל שכל פעם שאני צופה בזה זה מרגיש לי מה היה קורה עם זה באמת היה קורה בעולם האמיתי ואיך אנשים היו מתמודדים עם זה ומה הם היו עושים בשביל לקבל גילגול נשמה ולחזור לחיים בתור בן אדם חדש שרק נולד
    וגם יש לסדרה פתיח פצצה

  3. איש האגרוף הבודד!!!
    זה אדיר ומצחיק ממש ואיך שג׳נוס מעריץ אותו וכולם חושבים שהוא בכלל רמאי והוא כולו מתוסכל

  4. איש האגרוף הבודד!
    זה אנימה כול כך מצחיקה ויפה זה קטלני איך שהוא כול הזמן הורג אותם באגרוף אחד ובסוף היה מישהו שלא מת באגרוף אחד וחשבתי שזה יהיה קרב עם מלא חיים אבל פתאום רואים את היצור מנסה ליתחזק ואז הוא נותן לו אגרוף רציני אם פרצוף שהוא כול כך לא רציני XD זה הרג אותי

  5. נוראגמי (שתי העונות) מצד אחד יש נגיע בנושא המוות הקודר אבל מצד שני זה מלא בהומור,ולכל הדמויות יש עומק רגשי אבל הם לא מדכאות ועדיין מצחיקות, וקרבות מעניינים ומקוריים

  6. זוהר אלחדד

    Attack on titan האהובה עליי בגלל שזאת האנימה הראשונה שלי והיא סחפה אותי להמשיך לראות אנימות יש שם הרבה דם ואקשן אנשים חזקים בדיחות צדדיות והכי חשוב יש את מיקאסה

  7. ללא ספק העיר שממנה רק אני נמחקתי.
    האנימה הכי טובה שיצאה בשנים האחרונות ללא ספק.
    יש בה הכל מהכל (כמעט) יש בה טוויסטים קצת קומדיה מתח ודרמה.
    ולמרות שהיא קצרה עדיין התחברתי לאנימה הזאת מאוד

  8. לדעתי האנימה הכי טובה זה דווקא הסרט הנער והחיה.
    כל הסיפור של הנער איך החיים שלו היו קשים ואיך הוא מתגלגל לעולם האלים עם כל החיות ולומד ומתפתח ואז חוזר לעולם האנשים ומנסה לשפר את עצמו ועל הדרך מוצא אהבה.
    היריבות עם האפלה שבולעת את הנער השני וכמובן איך אפשר לשכוח את המורה שלו שהעדיף להקריב את החלום שלו ולעזור לתלמיד שלו מאשר להתרכז רק בעצמו כפי שהיה במהלך רוב הסרט.
    הסרט נותן לנו לחוות את העצבות שבנער, השמחה של היחס בין הדמויות, הצחוק של התהליך, והאומץ של טוהר הלב.
    ללא ספק סרט מדהים עם סיפור יפייפה ונוגע ללב.
    ולכן זאת הבחירה שלי.

  9. ראובן כהן

    וואו הבחירה קשה (תודו לא רק אני כך ) תרגמתם לא מעט סדרות שאהבתי ואני מאוד אוהב, ובמובן מסויים זה כמו לבחור בין ילדיך, את מי אתה יותר אוהב. זה באמת בחירה קשה. כה קשה לבחור

  10. למעשה, אני… לדעתי זאת האנימה הטובה.
    סיפור אהבה בין 2 דמויות מורכבות, מצד אחד יש לנו מישהו שלא יודע לשקר.
    מצד שני יש לנו ערפדית חסרת טאקט מה שיוצר מצבים קומיים טובים ומפותחים.
    דמויות הרקע מהחייזרית המיניאטורית ועד חברת הילדות שבעצם עושה לו את המוות למרות שהיא מאוהבת בו בסתר תורמים רבות לעלילה.
    חבריו גם נותנים שיפור לכל הסיפור בין אם זה החבר החרמן המורה העצבנת והשדה שאוהבת לשגע.
    ללא ספק הסיפור נותן לנו תחושה של התקדמות ולמרות שהסוף פתוח רובו נותן לנו תחושה שכאילו אנחנו שם נמצאים כחלק מהסיפור.
    אומנם אין באנימה יותר מדי דרמה או עיסוקים בנושאים רגישים אבל דווקא הנטו קומדיה רומנטית הזאת היא מה שנותן לפחות לי נחת ל20 דקות של הפרק מכל המסביב שקורה בחיים ופשוט נותן לי לצחוק.

  11. ארוך וחופר, סליחה…
    בחרתי בפייט/זירו
    זו לא הייתה בחירה קלה, התלבטתי בין זה, K, שטיינז/גייט ונוראגאמי, אבל בסוף אני בחרתי בפייט זירו. זירו היא אחת הסדרות הכי טובות אבר בערך. חוץ מזה שהיא פריקוול לפייט סטיי נייט, שזה פרנצ'ייז שאני מאוד אוהב, היא מאוד שונה מהרבה אנימות אחרות: היא לא מתרחשת בבית ספר, אין בה יותר מדי פאנסרביס (דבר שלי אישית די מפריע). היא גם מיוחדת בכך שאין בה באמת דמות אחת של גיבור ראשי. הדמות הכי "ראשית", קיריטסוגו, הוא אדם די טרגי ולא הכי סימפטי. כל הדמויות הן עגולות, עם תכונות חיוביות ושליליות, וכל אחד יכול למצוא לפחות דמות אחת שהוא מזדהה איתה או אוהב אותה. העובדה שאין דמות ראשית יוצר אפקט מעניין, שבו כל דמות מרגישה כמו דמות בפני עצמה – היא לא קיימת רק כדי להראות את היחס שלה לדמות אחרת, אלא היא קיימת עם האידיאולוגיות שלה והקונפליקטים שלה. לדוגמא, כך יוצא שדמות שבסטיי נייט מוצגת כדמות רעה, גילגאמש, יכולה להיות בזירה כדמות מורכבת. הוא מאוד לא מוסרי על פי אמות המידה שלנו, אבל יש לו אמות מידה מוסריות משלו, והוא לא רק רוצה להרוס את העולם (כמו שהוא החליט להשאיר את וויבר בחיים בגלל הנאמנות שלו).
    הסיפור של באטל רואיל הוא גם כן מעניין, בייחוד עם השילוב של כל הגיבורים מהעבר, והוא נעשה בצורה מעניינת יותר כשאין לך באמת דמות ראשית שאתה צריך לעודד – לא כמו בסטיי נייט, ששם ברור שאתה רוצה ששירו ינצח.

    חוץ מזה, היא סדרה אפית. אנימציה יפה ומושקעת של ufotable, מוזיקה מעולה של yuki kajiura, סיפור מעניין ואפל של urubuchi gen (אני מקווה שאני לא שוחט את השם שלו…) ותרגום ענק של fast-sub – מה עוד אתה צריך באנימה, תגידו לי?

    אפשר להמשיך לחפור על פייט/זירו עוד הרבה. אבל נראה לי שחפרתי מספיק… בקיצור, פייט/זירו היא סדרה מיוחדת במינה, מעניינת ומגניבה.

    אני מקווה שאני אקבל ציון גבוה בחיבור הזה. 😉

  12. מתקפת הטיטאנים ללא שאלה בכלל…
    רק ארן , בזמן שכולם פחדו מהטיטאנים והתחבאו בחומות ,הוא היה היחיד שהעז לא לפחד ואפילו לרצות משהו שנראה קצת "מאפיין שיש לדמויות שונות" ,הוא רצה לגלות את העולם!
    כמו גון פריקס ,מונקי ד. לופי , אלאדין מאגי ,ארן יגאר הוא רק ילד פשוט שרצה שיהיו לו חיים כיפיים ,אבל הכל השתנה ברגע אחד שהוא החליט לעשות מעשה אחד… לגלות את הסודות העמוסים של העולם!
    מללמוד להשתמש במכשירי התמרון המיוחדים ,ועד למכונת הירי דמויי צלצלים , אפשר להבין שהטכנולוגיה לא הייתה משהו בזמן הזה ,ואפילו אז ,ארן לא חשש ,יותר מזה ,הוא עף כדי להילחם פנים מול פנים מול האויב הכי גדול של האנושות ,הטיטאן הענק שמשתרע לאורך של 60 מטרים…
    מה שאני מנסה לומר בתגובה ,זה שטרן לבדו יכל גם הוא לעשות לי את הסדרה ,כי יש בו כל מה שמופיע שונן באטל ממוצע מחפש ,רצון להרפתקה , סקרנות ,צעירות ,ידע בקרב וכח מיוחד….

  13. אז מכל האנימות שראיתי האהובה עליי עד עכשיו היא פיירי טייל.
    פיירי טייל היא הסדרה שמשכה אותי הכי הרבה מבין כולם, היא גם הסדרה הראשונה שהפילה אותי למנגה מרוב סקרנות של שנה הפסקה מהסדרה הדמויות והסיפור הנהדרים, לא יכולתי לחכות לדעת מה קורה בהמשך, זו באמת סדרה מלאת רגשות שגרמה לי להזיל די הרבה דמעות, סדרה מלאת הרפתקאות וארקים שונים, סדרה שבה גם אם מישהו עומד למות, ידעו להכניס איזה משהו מצחיק בדיוק במידה הנכונה, ה שמרוב תוכן, גילויים וסקרנות גרמה לי כל יום לשבת באינטרנט ולקרוא דברים בכל מיני אתרים עם מידע על הסדרה, אני לא אציין אותם כאן בגלל ספויילרים, ותאמינו לי אני יכול לכתוב גם עוד שעה על הסדרה הזאת ועל כל מה שאני אוהב בה אבל הרגע התעוררתי D:
    דבר אחרון שארצה להגיד זה תודה לצוות Fast Sub
    שמתרגם מקודד עורך ועוד הרבה עבודה בשבילנו בחינם.
    ועוד יותר תודה שתרגמתם את פיירי טייל והעלתם כל פרק ופרק באיכות הטובה ביותר ונתתם לי להנות מהסדרה ב100%.

    • אתהההה כל כך צודק פיירי טייל זאת סדרת האנימה אחת הטובות שראיתי אני פשוט חורשת עליהההה ממליצה בחום לכולםםםם

  14. סתם מישהי

    בינבוגאמי גה, כי אין כמו נזירים סוטים,פאקצות יפניות ואלות זוטרות ממורמרות כדי לפתוח את היום עם מצב רוח טוב.

    זה מספיק מקורי?XD

  15. לדעתי אני אומר תיכון די אקס די כל העונות אין עונה ספציפית אני לא אומר את זה רק בגלל האצ'י (אחרי הכל אני גבר) אלא גם בגלל הגיבור הראשי אני אוהב את טוב ליבו ואני אוהב איך שהוא אף. פעם לא מוותר ברגעים הכי מייאשים הוא גם תמיד שולף איזשהוא הפתעה מהשרוול כמו נגיד שבעונה השלישית אני חושב, הוא מת ופתאום אתם רואים שהוא חוזר לחיים וגם נגיד אני אוהב את הפעמים שהוא. נלחם בשיריון או שהוא מאבד שליטה והכל (כל עוד הוא לא פוגע בבני ברית שלו) אז לסיכום אני אומר שזו האנימה הטובה ביותר באתר מבין כל מה שראיתי עד עכשיו אז אני מקווה שתסתפקו בזה להתראות ושבוע טוב 🙂

  16. שלום אני חושב כי סדרת האנימה פיירי טייל היא סדרת האנימה הכי טובה כי,
    יש בה מתח רב וכל פרק שאתה רואה אתה רוצה לראות עוד אחד, הדמויות בסדרה מענינות ומצחיקות אחת
    אחת,הגילדה פיירי טייל היא גילדה מאוחדת שעוזרת אחת לשנייה ולא מפסידה לעולם.
    תודה על קראית ההעודה ומקווה לנצח.

  17. שלום קוראים לי אופק והאנימה שהכי אהבתי זה פיירי טייל משום שבאנימה הזאת יש אהבה כלכך גדולה לחברים והקרבה עצמית וזה גורם להנאה גדולה יותר אם כל הרגשות שפתאום מתפרצים בך וגם כל האפקטים אם הכוחות כמו של נאטסו וכל אלה זה ממש יוצא דופן מכל אנימה אחרת שראיתי והרגשות שם מקפיצים את האנימה לרמה אחרת וזה ממש מביא את זה שאתה יכול לראות את זה כל החיים בלי להפסיק ואתה גם תירצה לעשות את באמיתי ובגלל פיירי טייל התחלתי להתאמן והתחלתי להיות אכפתי לחברים שלי והפכתי לבן אדם אחר חברותי יותר ואנשים אוהבים ומכבדים אותי יותר אחרי שראיתי פיירי טייל ובגלל זה זאת הסידרה האהובה עלי

  18. הבחירה שלי היא Steins;Gate
    אחת מהסדרות הראשונות שראיתי ואחת האהובות עלי עד היום.
    נושא המסע בזמן הוא נושא די שכיח באנימה, אבל לדעתי סטיינס;גייט היא אחת מהסדרות שלקחה את הנושא הזה הכי ברצינות והצליחה לעשות את זה בצורה מאוד איכותית וברמה מאוד גבוהה.
    לצופה חדש שלא יודע כלום על הסדרה, ההתחלה מאוד מטעה. הפרקים הראשונים יוצרים תחושה של סדרת sci-fi, slice of life רגילה על נער בשם אוקבה רינטרו שמגדיר את עצמו כמדען מטורף ומעביר את הזמן שלו במעבדה קטנה ביחד עם השותפים שלו ומנסה וליצור גאדג'טים מעניינים. הכל מתחיל להסתבך כשהם משתמשים באחד הגאדג'טים שהם יצרו כדי לשנות את העבר וכך נוצרת שרשרת של תוצאות לא צפויות שרינטרו לאחר מכן עובד במהלך כל הסדרה כדי לתקן ולהחזיר את המצב לקדמותו בעזרת היכולת שלו לשמור את הזיכרונות שלו לאחר מסע בזמן.
    מה שהכי ריתק אותי בסדרה היה רכבת ההרים הרגשית שרינטרו עבר והשינויים שנוצרו בדמות שלו בעקבותה.
    הוא התחיל בתור מדען נחוש והומוריסטי, אך כשדברים התחילו להשתבש ו (SPOILERׂ) שוב ושוב הוא לא הצליח להציל את מאיורי ממוות, הוא נהפך לאדם דיכאוני ומיואש, ולבסוף לאחר הרבה עבודה קשה וניסיונות רבים הצליח להחזיר את המצב לקדמותו ולחזור להיות האדם שהיה פעם. כל זאת במקביל לרגשות שלו לשותפה שלו קוריסו.
    לדעתי הסדרה מועברת בצורה יוצאת דופן ומצליחה לגרום לצופה להתחבר לדמויות ולסיפור מספיק חזק כדי לעבור את אותה רכבת הרים רגשית שרינטרו עובר. זו אחת הסדרות היחידות שהצליחה לגרום לי להתחבר אליה מספיק
    חזק כדי לבכות, והיא גרמה לי לבכות מספר פעמים, גם אחרי שסיימתי אותה.
    הקטע האהוב עלי בסדרה היה (SPOILERׂ) המוות הראשון של מאיורי. ההכנה אליו והמוות עצמו היו עשויים בצורה נהדרת. המוזיקה והאווירה יצרו תחושה מאיימת שמשהו רע הולך לקרות ולבסוף הכל קרה בהפתעה ובמהירות בצורה כזו שמשאירה את הצופה חסר מילים.
    אני זוכר שאחרי שהפרק הזה נגמר התחלתי לעשות סיבובים בבית עם דמעות בעיניים ואחרי זה הלכתי וסיפרתי לחברים שלי על כמה מדהים הפרק היה כדי לפרוק את כל המטען הרגשי שהיה עלי בגללו.
    מבחינת art style, הסגנון פשוט ויפה/ הסדרה לא צריכה art style יקר ויוצא דופן כדי למשוך את הצופה.
    מבחינת מוזיקה, מאוד מאוד אהבתי את שירי הפתיחה והסיום. גם ה OSTs היו טובים מאוד לדעתי והצליחו להעביר את המסרים והתחושות שהסדרה רצתה להעביר בצורה טובה מאוד.
    לסיכום, Steins;Gate היא אחת מהסדרות האהובות עלי. הסיפור מעניין ומרגש, הדמויות מעניינות ועשויות טוב ואני ממליץ לכל מי שעוד לא ראה את הסדרה והיא נשמעת לו מעניינת לפנות קצת זמן לראות אותה. לדעתי לא תתחרטו על זה.

    בלי קשר לזה תודה רבה לצוות Fast-sub על התרגום האיכותי שלכם. זה לא מובן מאליו.

    אז זהו, מצטער על החפירה ומקווה שתאהבו את הסיפור שלי.

  19. אני הכי אהבתי שתרגמתם את פיירי טייל אנימה באיכות מעולה עם תוכן מעניין,כל דמות בצבע כל סאגה נמשכת במספר פרקים מצוין ולא מורחים יותר מדיי או לא עושים קצר מדי.אני אישית מתחבר לכל הקטע של פיירי טייל כי משולב בה הכל,פשוט הכל! צחוקים בין הדמויות אהבה בין הדמויות עזרה אחת לשני והיא יכולה ללמד אותנו הצופים על מה זה משפחה אמיתית. אני כל כך אוהב את פיירי טייל שאני רואה אותה בשידורים חוזרים למרות שאני רואה כמעט כל אנימה אפשרית בלב שלם אני אומר,פיירי טייל מעל כולם ברמה
    http://pre13.deviantart.net/fb3d/th/pre/i/2012/042/c/b/fantasia_makarov_by_xburst_out-d4pf4qx.png

  20. אייל קינג

    גייט שני העונות סליחה אם יש מלא שגיאות פשוט יש לי בעיה של דיסלקציה
    זו הסידרה האהובה עלי סיימתי אותי 6 פעמים ואני עכשיו בפעם ה7 חחח הסיפור ממש מעניין והאיכות של האנימה גבוהה יחסית ולא משנה כמה פעמים תראה אותה אתה תחזור עליה שוב כול הסיפור הגדול הזה ובכללי אני אוהב אנימות מהסוג הזה ואני גם ממליץ מאוד על הסידרה מאחד שראה כבר את כול הסדרות שתורגמו באתר הזה חלקם ראיתי כמה פעמים וזות הסידרה הכי טובה באתר לדעתי בכלל קבוצת הפאנסב הזות היא עם התרגום הכי טוב לדעתי עברתי על כימעט כל הסדרות באנימה ביט והגעתי למצב שחיפשתי אתרים חדשים כדיא לראות עוד סדרות אבל אני חזרתי לראות או גייט או אומנות החרב אונליין אז תודה רבה לצוות פאסט סאב

  21. יקירתי Steins;Gate ללא ספק.
    למען האמת, לא האמנתי שמישהו יעז לתרגם את האנימה הזו, בהתחשב בעובדה שמדובר באנימה שמבוססת על ויז'ואל נובל כבד בתוכן, שגרם ליצירת סדרה כבדה בתוכן שסטייה קטנה בתרגום יכולה לפרק את ההבנה לגמרי.

    אם לדבר מצד הסדרה עצמה, מדובר באחת הסדרות הטובות והמעטות שאני מוכן להגדיר כקרוב ל'מושלם'. העלילה מקורית, ההתעסקות בנושא הזמן שלא מעט אנימות קראו עליו תיגר מעולם לא היה עמוק כל כך מצד אחד, וברור כל כך מצד שני (דוגמאות הפוכות?

    הנקודה שהכי צרמה לי ב-BDGIM היא שלא הוסבר נושא הזמן כלל, במאדוקה ושארלוט החזרה בזמן היתה נושא צדדי שהגיע בסוף 'לסיים את העבודה ולסגור פינות', ועוד…

    ).
    לכתחילה היה מצופה מאנימה כזו, בעלת נושא של מדע בדיוני כבד ומהלכים שלמים שנבנים על טקסט שתהיה כבדה מאוד או אולי אפילו אפלה (כמו דת' נוט לדוגמה, על טבעי והמון טקסט), אבל S;G הוכיחה את עצמה גם כקומדיית סלייף אוף לייף מצוינת (את האמת, זה בדיוק מה שהיא עד פרק 12).
    האווירה למשך רוב הסדרה מאוד קומית ו'משפחתית', אבל יודעת מתי לתת ברקס ולהכניס את הצופה לאווירת המתח. השילוב הזה והתמרון הנכון בין הקומדיה למותחן הוא אחד האלמנטים ש-S;G יודעת לבצע טוב מהרבה אנימות אחרות בחוץ.
    פיתוח הדמויות גם היה מעולה, אם כי הסתובב בעיקר סביב אוקאבה. הוהואין קיומה של החצי הראשון של הסדרה הוא לא אוקאבה רינטארו של סופה. לא תמיד מצויות דמויות שיהיו בעלות רגשות ריאליסטיים כל כך, לדוג'

    עצם ההתנהגות הלא בוגרת שלו מסמלת את הצד הבוגר שלו שהוא מנסה להכחיש ופשוט לעשות חיים (המחשבות שלו יוכיחו, שכבר מהפרק הראשון רואים שהמחשבות שלו רציניות ובוגרות), רגעי השבירה שלו בהצלה של מאיורי, והשבירה הסופית אחרי המעבר לבטא והניסיון הראשון להציל את קוריסו – כולם אימרסיבים והיו יכולים להתרחש באותה מידה אילו אדם היה עובר את מה שהוא עבר ("היו פעמים שפשוט נשארתי לחכות רק כדי לראות איך היא מתה" – תגובה גאונית)

    . חוץ ממנו לכל דמות הייתה את הפינה והחשיבות שלה, או את החלק שלה במסע אחרי החזרה לקו העולם הראשון. החלק הקסום הוא שהם השתמשו בקאסט כל כך קטן של דמויות ולכן כל דמות שיחקה כמה תפקידים (

    מואיקה מרגלת סרן, סוזהא סוכנת מחתרת והכי הזוי – מר בראון הוא FB?

    ), מה שנתן צבע ועומק לכל דמות כמעט בסדרה, אפילו למרצה מהפרק הראשון.

    האנימציה והפס-קול ראויים לשבח אף הם, ונותנים את הצורה של אנימה איכותית. החל מהאפקטים המשכנעים והמוקצנים של מהלך החזרה בזמן, דרך עיצוב הדמויות החלק והייחודי (אהמהעינייםשלקוריסואהמ), וכלה במראה המשכנע והאווירה האוטקואית שמצליחה אקיהבארה להפגין בסדרה זו.

    והסיפור? מבחינתי סיפור טוב, כזה שמקבל אצלי 10 במאל הוא רק סיפור שמצליח להטוות מעין 'קו' כזה מההתחלה לסוף. ז"א סיפור שכבר בהתחלה שלו זורק את הקלפים שהוא הולך לסגור איתם את הגראנד פינאלה. S;G ללא ספק עונה על ההגדרה הזו, ומרסקת הרבה מתחרים שלה שמנסים לעשות את אותו הדבר. אני מתכוון בעיקר

    לעובדה שהיה נראה שלאחר שיחזרו לבטא הכל יסתדר, רק בשביל לגלות שהבעיה גדולה יותר בהרבה, וזה בעצם מה שיוביל בסוף לפריצת הדרך הגדולה וההגיונית (לא בסגנון "כוח הרצון ינצח") של הניצחון על שדה המשיכה ובעצם על האנטגוניסט הראשי של הסדרה הזו – הזמן. זה רק אחד הדברים שמרכיבים את הסיום האדיר של הסדרה הזו

    . הסיום מבריק, באובה הוא מספק את מה שלא הסתיים בסדרה, ובסרט נסגר עד תום.
    יש הרבה אנימות עם עלילות טובות, עם אנימציה טובה, ועם דמויות טובות – אבל כל זה ביחד בשילוב כל כך טוב – זו היא ברירת השטיינס גייט 😉

    כמובן שאני לא יכול להתעלם מחסרונותיה, שלכך אמרתי "קרוב למושלם":
    ראשית והחיסרון הגדול ביותר – היא לא מתאימה לכל אחד. מי שמחפש אקשן מפוצץ, משולשי אהבה או פאנסרביס זול, ימצא כאן אולי כמה אקדחים מכוונים, רומאנס (די טוב) רגיל שמשפיע על העלילה, ובדיקת זיהוי מין שדומה לבדיקה של הרופא בצו ראשון, respectively, ותו לא. הסדרה מבוססת על דיאלוג, דיאלוג, מיקרוגל ועוד הרבה דיאלוג, וצריך להיות די מרוכז בשביל לעקוב ולהבין הכל. מי שלא בנוי לזה – לא יצליח ליהנות מעיקר מה שיש לסדרה הזו להציע.
    שנית, הקצב של הסדרה לא כל כך מאוזן. לוקח לה די הרבה זמן להתניע (בערך חצי סדרה), אבל מאז שהיא מתחילה את הטריגר הראשון והמפתיע שלה, הקסם האמיתי שלה מתגלה, והיא הופכת לסדרת המתח-זמן האגדית שהיא באמת.
    דבר שלישי, יצא לי במעקב לראות כמה פספוסים שקרו באדפציה, ז"א נקודות מסוימות שלא כל כך הובהרו או שלא עמדו עליהן באנימה והן יותר ברורות בVN, זה לא כך כך קריטי בהתחשב בכך שהאדפציה בסך הכללי מדהימה ונלקחה מVN שלא מסתבר מאליו שבכלל יעשו לו אדפציה. לדעתי היא אפילו בעמדת יתרון לעומת אדפציות אחרות שהיו בהן הרבה יותר נפילות ממנה (F/SN:UBW לדוגמה).

    אחרי המגילה הזו (מדהים כמה אפשר לחפור כשאתה פשוט כותב בשקט בלי לשים לב… זה מרגיע…), אני חייב לסיים ולחזור למה שאמרתי בהתחלה לגבי התרגום – בדיוק בגלל שהסדרה היא אנימה מבוססת VN ודיאלוגים תאורטיים בנושאי מדע בדיוני מסובכים, לא האמנתי שהיא תתורגם, וגם אם כן – קל מאוד להרוס אותה בתרגום. לכן נדהמתי לראות את איכות התרגום הגבוהה – הן מצד השפה המרשימה, הן מצד ההסברים הברורים והמדויקים והן מצד איכות התרגום הויז'ואלית וקריוקי אדיר.

    על כן אני חושב שאם אני צריך לענות – מאיזו אנימה הכי נהניתי מ-Fast Sub, ללא ספק התשובה שלי תהיה Steins;Gate. אז אני מודה לכם מאוד על כך שתרגם אותה, ועוד על הצד הטוב ביותר 😉

    אל פסיי קונגרו.

  22. שחחר סטנגה

    אני הכי אוהב את פיירי טייל כי יש בה הכל היא מצחיקה מרגשת והעלילה הכי טובה ואני פשוט מת עליה.
    האנימה הכי טובה!!!!!!!!!!!!!

  23. אני הכי אוהב את מתקפת הטיטאנים בגלל שהיא אנימה מאוד מקורית ובניגוד לאנימות אחרות היא לא צפויה.
    בנוסף רוב האנימות מהז'אנר שלה הם תמיד אותו דבר: בהתחלה כולם שמחים אחר כך מתחיל להיות אפל אנשים מתים ובסוף הגיבור משתגע/מת/מאבד הכול/נהיה נכה.ובמתקפת הטיטאנים זה לא ככה והם מצליחים לשמור על רמת הומור גבוהה וגם על האימה בלי שזה יפריע אחד לשני.
    גם יש לה את הסיפור הכי מקורי בעולם ואחרי שהיא יצאה כולם התחילו להעתיק אותה כאילו באיזה עוד אנימה הגיבור הראשי מת אין דברים כאלה בכלל!!!.

    • חוץ מזה שזאת האנימה הכי מגניבה בעולם!!(חוץ מוואן פיס)

  24. האמתי שאין כל כך פואנטה לתגובה שלי רק רציתי להגיד שfast sub אתם אתר מדהים כל כך הרבה תגובות. טוב לא רציתי לחפור רק רציתי להודות לכם שהוצאתם עונה שנייה של attack on titan תודה רבה!

  25. מכל האנימות שצפיתי אצלכם. האנימה שהכי אהבתי היא אינויואשה המערכה האחרונה.

    למה?

    קודם כל אינויואשה הייתה האנימה הראשונה שראיתי היא אנימה מרגשת מצחיקה מותחת ורומנטית זה כל מה שאני רוצה שהיה באנימות שאני רואה.
    אני אהבתי לראות לצחוק ולבכות מהסדרה המושלמת הזאת.
    בגלל האנימה הזאת נכנסתי לעולם האנימה ובכלל לא ידעתי כמה כיף בו.

    בקיצור האנימה שבחרתי היא אינויואשה המערכה האחרונה בגלל שזו אנימה מושלמת!!!

  26. דניאל .צ.

    האנימה האהובה עליי היא פיירי טייל.
    בפיירי טייל תמיד רואים רגעי משפחה כאלה ושיתוף פעולה.
    רואים כמה כל אחד מחברי הגילדה רוצה לעזור לשני ובכך נוצר שמחה והרמוניה בגילדה.
    כמו כן, להרבה מהדמויות בסדרה יש עבר מאוד מרתק (אני קורא גם את המנגה)
    זה מותח את הצופים וזה תמיד נותן הרגשה של עוד.
    אהבתי במיוחד את נאטסו ולוסי שהם כמובן הדמויות האהובות עליי, יש להם הרבה רגעים מצחיקים ביחד ומקווה שהם יהיו זוג 🙂
    מקווה לנצח, דניאל…

  27. אני הכי אהבתי את פיירי טייל בגלל שכל הדמויות והעלילה באנימה טובות, האנימה מצחיקה ומענייינת וכל פעם היא מפתיעה אותי מחדש. בפיירי טייל יש קטעים מצחיקים שלא משנה כמה פעמים אני רואה אותם אני צוחק כל פעם מחדש.

  28. היי חברה!!!!
    אני הכי אהבתי את בליץ׳…. היא עוד מהאנימות הקלאסיות שבהן היה שימוש בצבעי מים יפהפיים והקפדה על כל פרט קטן. אבל היא הייתה קיימת המון זמן (!), והאנימציה התפתחה ממש!!!!!**
    היא מדברת על הגבול שבין טוב לרע, החיים והמתים, ובשביל מה שווה להילחם!
    קיצר, אני אוהבת את בליץ׳ כי היא מדהימה וכי היא הראשונה שלי.

  29. מתקפת הטיטאנים!

    אנימה מעולה מלאת מתח, רגש, דימיון פורה, קרבות אדירים, ופוסט אפוקליפסה מדהימה! נורא נהניתי לצפות באנימה הזו ולגלות צד חדש שיש לאנימות.. שלא כולם נשארים בחיים ואין למה לצפות! העלילה מדהימה והדמויות מדהימות ומרגשות שאתה מתחבר אליהן ואכן אכן לא רוצה ששום דבר יקרה לדמות! עצם העובדה שלסדרה תהיה עונה 2 והמתח העצמי בסדרה עוד לא נגמר רק גורם לי לאהוב את הסדרה עוד יותר! במיוחד עם כל הטוייסטים המטורפים בעלילה כמו (ספויילר) שארן מת ממש הפתיע אותי! יש הווי בסדרה שגורם לי מתח ורגש כאילו אני אחד מהם שרואה הכל דרך העיניים שלו והסדרה עצמה נותנת לי מקומות לחשיבה על הצבא פה ושם!

    מקווה שאהבתם את התגובה שלי! עומר ארבל

  30. אז האנימה שהכי אהבתי באתר היא בטום מפני שכל הסדרה היא בעצם אנשים מפוצצים אנשים ושמישהו שם מתאהב בילדה אז לדעתי זה קונצפט ממש טוב שמהליב אנשים ואני לא יודע כל כמה זמו העלתם אותו כי לא ידעתי על האתר בזמן שהעלתם אבל אני די בטוח שהיה קצב אחיד בלי עיכובים אז בלי לחפור זה האנימה האהובה עליי פה.

  31. קודם כל השם הוא דוד יוסף.
    אני חושב שהאנימה הכי טובה/יפה שתירגמתם היא "העיר שממנה רק אני נמחקתי" אני כל כך מכור לאנימה הזאת שראיתי אותה לפחות 6/7 פעמים . התרגום יצא מובן ומתאים מכל צורה אפשרית אוהב את הקטע האפרפר (מהמילה אפור )באנימה שחוזרים לעבר והקטע שתמיד מעניין הוא מי הפדופיל ? , סליחה שאני כותב עוד אחת אבל הייתי חייב כי אלה שתי האנימות הכי טובות/יפות לדעתי. מתקפת הטיטאנים היא בין האנימות המרגשות שראיתי מכיוון שיש בה כל כך הרבה כאב ודם והדמויות שם כל כך חשובות אחת לשניה , מאוד התחברתי לסדרה ולסיום אני מאחל לכולם בהצלחה בתחרות , המשיכו בתרגום הנדיר שלכם Fast sub !!

  32. בינבוגאמי גה!
    זה האנימה הכי מצחיקה שראיתי כל פרק גרם לי להתפוצץ מצחוק
    ולמרות כל הצחוקים שם בכל זאת יש סיפור מעניין שמראה לנו
    שכולם שמים מסיכות והאנשים ששמים לב למסכות שלנו הם
    אלה שצריך לשמור קרוב…
    הסגנון ציור מעולה והדמויות כתובות יפה
    והחיסרון היחידי של הסדרה זה שהיא קצרה 🙂

  33. רפאל אשטר

    אני טיפשים במיבחנים ומלחמות זימונים
    מכיון שאני פעם חיפני בערך 3 שנים הייתי תיפש קמו אקיסה ומורה שמיד הייתה קשה קמו איש הברזל וארבה אנשים צחקו אליי שאני מקבל נחשל

    אבל זה היה מזמן ואני החשב בהקבצות הכי גבועות
    מקבה שזה יקרה גם לאקיסה

  34. רפאל אשטר

    שחחתי גם די אקס די
    אין סיבה זה פשות מצחיק ומוגזם

  35. אני ממש אהבתי את boku dake ga inai machi מהרגע הראשון שראיתי אותה ממש התלהבתי, לא ניתקלתי באנימה בסגנון הזה בעבר , היא הייתה סוחפת מרגשת ומותחת , והיה לה סגנון ייחודי משלה (לפחות ככה אני חושבת) , אני במיוחד אהבתי איך שהכל התחבר , למרות שהסוף טיפה איכזב , בסך הכול זו אנימה שלא היה איכפת לי ליצפות בה שוב(צפיתי כבר פעמיים) ואני חושבת שהרבה אנשים ממש יתחברו אליה…..
    מקווה שלא חפרתי מדי
    שירן

  36. אין לי אנימה הכי אהובה ממה שתרגמתם אבל יש לי שלוש הכי אהובות די אקס די פריזון סקול ודורארארה
    די אקס די: אני אהבתי את האנימה הזאת מפני שאני אוהב סדרום עם שדים וקסמים אבל בינינו מי לא אוהב אצ'י עם בחורות בעלות שדיים ענקיים
    פריזון סקול: אהבתי איך שברגע הכל משתנה רגע אחד קיושי מתקבל לבית ספר עם מלא בנות יחד עם גאקוטו שינגו ג'ו ואנדרה ורגע אחר כך נשלח לכלא בבית הספר על משהו שהוא לא רצה להיות קשור אליו ואיך שכולם הצליחו להציל את עצמם מהמאסר וגם בגלל השדיים של שיראקי מאיקו סגנית נשיאת מועצת התלמידים המחתרתית ומארי מנהלת מועצת התלמידים המחתרתית
    דורארארה: ילד שעובר לטוקיו ומתחבר עם חבר ותיק שלו שלא ראה כמה שנים חבר עם עבר לא ברור אנשים מעניינים כמו סימון שיזו ועוד וילדה בלי הורים שרוצחת ומחפשת את חברתה שנעלמה ותאגיד מסתורי והמון דברים מסתוריים בנוגע לעבר של כל הדמויות ואיך אפשר שלא לשכוח את סלטי הדולהלאן שידועה בכינויה הרוכב חסר הראש

  37. פיירי טייל. למה? כי זה פיירי טייל….

  38. הסדרה האהובה עליי היא בינבוגאמי גה. הסדרה ממש קומית ובכל רגע מחדש מצליחה להעלות חיוך על פניי. כל פעם שאני לא במצב רוח אני פותחת רגע מצחיק בסדרה וישר מעצב נהפך לשמחה.
    סדרה שאבזבז עליה הרבה זמן וכתוצאה מכך לא אנשום מרוב צחוק, סדרה פשוטה ומעולה שאפילו לזוז מהמסך לא אוכל מרוב התעניינות.
    שהסדרה הופכת לפתאום רצינית, תקפוץ דמות ותוסיף משהו מצחיק.

  39. אני לאחר הרבה מחשבה בחרתי בגאקו-גוראשי!
    סדרה מלאת חיים, משלבת באופן מושלם בין קומדיה, שכל פעם שהייתי רואה פרק חייכתי וצחקתי עם הדמויות.
    עם כל ההומור והכיף, אנחנו מגלים את הצד האפל… סיפורים על החיים של הדמויות, על איך כל העולם האפוקליפטי הזה גרם לה להיות דמות כלכך חזקה/דיכאונית/מצחיקה ועוד… עד שאנחנו מחוברים אליה כלכך! אבל אז… אנחנו מגלים שהדמות הזאת כבר מתה הרבה זמן… למרות שאהבנו אותה והתחברנו אליה ברגעים כלכך מרגשים, שצחקנו איתה על השטויות שהיא עשתה, ואהבנו איתה ברגעים של תמיכה.
    זו סדרה שלא מפחדת לשבש את הכל, לזרוק את הכל לאפס, ובדרך לשבור לנו את הלב, שבנתה על כלכך הרבה שמחה צחוק ויופי.
    ולא זה לא הופך את הסדרה הזו לרעה… זה הופך אותה לנהדרת! מיוחדת! ומדהימה!
    מקווה שהבנתם את נקודתי.
    ושלא חפרתי יותר מדי XD
    אז כן בגלל זה בחרתי בסדרה הזו… התלבטתי גם מאוד בין: העיר שממנה רק אני נמחקי, נוריגאמי (שתי העונות), מתקפת הטיטאנים ואיש האגרוף האחד (התרגום בעברית נשמע כלכף רע XD)
    בהצלחה לכולם!

  40. מאגי שתי העונות כי זה מצחיק וגם מגניב בו זמנית. יש שם קטעים עצובים מצחיקים מעניינים והכול ביחד מעורבב ויוצר אחלה של סידרה. הדמויות מצחיקות והעלילה מעניינת וגם מגוונת בתוכן בכך שמראה את הדמויות מאגדות בדרך שונה שרק אנימה טובה כמו מאגי יכולה להראות.

  41. האנימה שאני בחרתי היא פייט/זירו.
    האנימה הראשונה שלי שראיתי הייתה פייט/זירו, כמה אני שמח ומאושר מכך.
    דבר ראשון, הסטודיו, יופוטייבל, הוא סטודיו עם גרפיקה טובה ביותר ובעל סדרות טובות ביותר,
    לכן אני צריך לתת ציון לשבח לעורכים על כך שבחרו בסטודיו זה-*לדעתי* הוא טוב ביותר אם לא הבסט.
    המוזיקה שם יפה ומיוחדת, אין יום שאני לא שומע את השירים מהסדרה, אני ממש חי איתם.
    הדיבוב מעולה, והמדובבים עצמם שנבחרו בעלי קול מושלם בשביל סדרה שכזאת.
    דבר שני, אני מחובר בצורה יוצאת דופן לעלילה, הסיבה היא שמלבד המשרתים והגביע, הכל שם הגיוני,
    ועדיין הסדרה מיוחדת בצורה יוצאת דופן. אמנם היא לא על בית-ספר ורומנטיקה שזה הכי הגיוני אך בשביל להיות קרוב למושלם חייב משהו על טבעי *לדעתי, שוב פעם* קו העלילה מדהים אותי כל פעם מחדש, לא מצליח להסביר.
    אמנם לא כולם מודעים לכך שיש בעולם כשפים וכו' אך ישנם… אני עד לכך.
    הדמויות, הדמויות שם אהובות עליי מכמה סיבות:
    1) הסיפור של הדמויות, כל אחד לוקח אותך לצד שונה בסיפור. לכל אחד יש סיפור מיוחד משלו שסוחף אותך לחלוטין לעולם שונה.
    2) לא בטוח שכולם ידעו על כך, אבל המשרתים הם דמויות עבר אשר שינו משהו בעולם, עשו משהו בעל ערך רב.
    לדעתי, רעיון גאוני לקחת דמויות עבר ולהפוך אותן לדמויות בעל ערך עכשיווי שבאמת אהבתי בצורה קשה לתיאור.
    3) מראה הדמויות, לא רוצה לדעת כמה זמן לקח לעצב כל דמות, וגם אם זה היה המהיר (למרות שאני מאמין שממש לא) הדמויות יפות ואינטליגנטיות מעל בניגוד להמון דמויות בעולם האנימה.
    4) האופי של הדמויות אהוב עליי, כל אחד בצורה שונה מפני שלכל דמות יש אופי שונה לחלוטין; למשל, גילגמש וארתוריה, שניהם דמויות חשובות מן העבר, מתקופות שונות. שניהם הגיעו לאותו קו זמן ושניהם בעלי אופי שונה לחלוטין- האחד מתנשא, לא אכפתי ואנוכי; והשנייה, אכפתית, דאגנית ומרבת תכונות טובות. ולמרות זאת אני אוהב את שניהם מאוד. (והנה כבר התחברתי לשתי דמויות)
    5) כל הדמויות בלי יוצא מן הכלל הן אינטרסנטיות. למרות שיש בריתות, זה רק כדי להעיף דמות אחרת, ולבסוף חותמים את הברית ונלחמים אחד בשני, מה שאין ברב האנימות כיום, שאו שהן טובות או שהן רעות, בד"כ.
    האכפתיות בין החברים אחד לשני מזכירה לי את עצמי ואת החברים שלי, שיכולים "להילחם" בשביל חברים
    למרות שיש גם דמויות דינאמיות וגם סטאטיות, כולן נראות דמויות ראשיות-מה שגורם להיקשר לדמות אחת לפחות.
    העלילה לא משעממת לרגע, קרבות מדהימים, שיחות מעניינות, דברים בלתי צפויים…
    לסיום, למרות שאני לא מצליח כל כך להסביר במילים על כמה אני אוהב ומחובר לסדרה, אני רק יכול להגיד שהייתי רוצה לחיות בקו זמן ועולם כאלו. למרות כל הפחדים. אני יודע שמה שכתבתי דומה מאוד לתגובה אחרת שנכתבה לפניי, וגם אם ישללו אותה כי חשבו ש"העתקתי" (למרות שקראתי אותה ושמתי לב אליה רק לאחר שסיימתי לכתוב) אבל זאת… פרסים זה לא הכל בחיים ונהנתי לכתוב על הסדרה האהובה עליי. אז בהצלחה לכל האחרים~!

  42. פיירי טייל כי למרות שכולם אומרים כמה שזה לא הגיוני הקרבות שם עדיין כאשר אני רואה אותם אני מרגיש מתח אפילו שזה קצת צפוי תמיד הם יודיעים להכניס בדיחות שצריך ולהיות רצינים הם מעבירים הרבה רגשות בשיחות ובקרבות תמיד אתה תמצא את מה שאתה מחפש שם בין אם זה צחוק לבין אם זה יגון וצער ולכן בחרתי אני בדבר הזה ובכללי הסדרה הזו מכל ה100+ שראיתי הייתה אחת המושכות בעניי ואני מחכה בקוצר רוח לעונה הבאה

  43. -הזהרת ספוליירים-

    האנימה שבחרתי היא פיירי טייל!
    בגלל סיבה אחת פשוטה ולא זה לא בגלל החזה של הבחורות (אני בת דרך אגב) או בגלל השרירים של הבנים. בגלל מה שלמדתי מהאנימה ובגלל כל הרגשות שחוויתי ממנה. בכיתי כל כך הרבה בגללה (נגיד כשאינגניל מת כל כך בכיתי או כשכולם חזרו מהאי טנרו זה היה כל כך מרגש!) אז כן, זאת לא תגובה מרשימה במיוחד אבל אני פשוט לא יכולה לנסח בכתב את כל מה שעבר עליי במהלך האנימה. מאז שלוסי הגיעה והצתרפה לגילדה ועד שנאטסו והאפי עזבו. אני חולה על האנימה הזאת ומחכה בקוצר רוח שהיא תמשיך בקרוב.

  44. אני חושבת שהאנימה הכי יפה שראיתי חוץ מפיירי טייל היא מאגי
    בגלל שמאגי היא סדרה מצחיקה ויפה יש שמה קטעים שאתה יכול לצחוק בקולי קולות ויש גם קטעים ממש יפים שאני מזילה דמעה (אני לא יודעת מה איתכם אבל אני כן) זאת אנימה שאי אפשר להפסיק אותה אתה יכול להמשיך, להמשיך ולהמשיך לראות אותה בלי להפסיק אני חושבת שהאנימה הזאת הראתה לי דברים שלא ראיתי באנימות אחרות כשהראו לי את זה בהתחלה אני בכלל לא רציתי לראות את זה חשבתי שזאת אנימה ממש גרועה אחר כך באמת ראיתי אותה וככה נמשכתי פרק אחרי פרק אחרי פרק וגם את העונה השנייה ראיתי (אגב מחכה שתוציאו את העונה החדשה של מאגי) אני לא חושבת שאתם יכולים להבין מה עובר עליי כשאני רואה את זה.
    כשאני רואה את זה אני יושבת מול המחשב עם חיוך על הפנים והאחים שלי מסתכלים עלי כאילו נפלתי מהשמיים ולא מבינים למה אני נראת ככה.
    אני חושבת שמאגי זה ממש ממש ממש ממש יפה ומי שלא ראה ממליצה דחוף לראות 🙂 גם הדמויות שם מדהימות אני חושבת שאף אחד לא מבין כמה הדמויות חמודות גם אלאדין וגם עלי באבא למרות שאלאדין יותר.
    וגם הקטעים המצחיקים שרואים מישהו מרים את אלאדין כאילו הוא בובה קטנה זה פשוט מצחיק.
    טוב אז אני מקווה שתתרגמו את העונה הבאה של מאגי.

  45. האנימה שהכי אהבתי באתר היא High School Of The Dead(תיכון המתים)
    הסיבה היא שאני מאוד מתחבר לאימה ולזומבים,וכבר עבר המון זמן מאז שצפיתי בה ועדין זוכר עד כמה כיף היה לראות אותה,כל פעם שסיימתי פרק הייתי חייב להמשיך לפרק הבא,אני ממליץ בחום לראות אותה לחובבי אימה או זומבים.

  46. דבר ראשון זה נימוס ^^ אז אני אישית רוצה לומר תודה על כל האנימות שתורגמו על ידיכם .
    אפשר לראות בבחירת האנימות שאתם באמת מעריצי אנימות , ושיש לכם באמת! טעם טוב ~.
    אוקי , אני בחרתי בבטום!! קודם כל אחת האנימות הטובות שראיתי! .
    אני בחרתי האנימה זו משום שזאת אחת האנימות היותר מציאותיות ולמרות שהיא קצרה מאוד
    ( 12 פרקים (מקווה מאוד להמשך P:) ) מופעים בה כמה סוגים של אנשים ככה שכמעט כל אדם ימצא דמות שיכול להתחבר אליה (לפי התנהגותה) ובנוסף , גיבור האנימה הוא בסך הכל בחור ממוצע ולא מיוחד בצורה מסוימת
    (כוחות על ,מצחיק, גאון וכו' ) ובכל זאת מוצא דרכים להתמודד אם המציאות שבה הוא נמצא רוכש ידידים ומנסה כמה שיותר לעזור (למרות שלא כדי לו לבטוח באנשים כמו שנראה המהלך הסדרה) ובעצם מנסה לצאת מהאי בדרך שהוא ישאר כמה שיותר אנושי ובלי חרטות ואישית אני חושב שרוב קהל האנימות יאהב את האנימה מסיבות אלו ולסיכום ~! (חשוב ביותר) אתם יודעים שאני צריך לזכות אז בואו תכריזו אלי כמקום ראשון …..
    לא סתם, אני צוחק בהצלחה לכל אחד ואחד פה ושוב תודה על הכל זו דעתי המהירה (FAST :D) מקווה שאהבתם אני הייתי One Piece is OP!~ שלום החוצה! (באנגלית:P).

  47. אני הכי אוהב מתקפת הטיטנים זאת סדרה שאפשר להתאהב בה ממבט ראשון זה סיפור החיים של ארן נער שכולו רוצה להשמיד את הטיטנים הוא דבוק במטרה ולא יפסיק הוא פשוט דמות למופת וגם יש בזה עצב כי שהוא היה קטן הטיטנים פלשו לחומה והרגו את אמא שלו עם אתם שואלים אותי זו אנימה מנצחת

  48. אורנ'ס היי סקול הוסט קלאב כי באיזו עוד סדרה תמצאו סנפאי שרוצה שהקוהאי שלו תשים לב אליו ? ?

  49. אני חושב שאנימה שבה הכי הפתעתם היא גאקו גארשי (בתקווה שכתבתי נכון את השם) לדעתי זו האנימה שהכי הפתעתם אותי בה בגלל שבדרך כלל כשיוצא פרוייקט שאתם בחרתם תמיד זה יהיה פרוייקט טוב עם עלילה טובה וכן דמויות וכל אחד מהבחירות האלה התאימה במדוייק לז׳אנר שלה אבל בהתחלה שראיתי את הפרק הראשון אמרתי מה לעזאזל מה הקשר הפרק הקיצ'י הזה והמגוחך ברמה שלו לפאסט סאב אבל למרות כל מה שחשבתי המשכתי לראות עד הסוף אבל כשהגיע הסוף של הפרק הראשון חזרתי בי מיד וראיתי כמה טעיתי באמת שאם אתם לא הייתם מתרגמים אותה אין סיכוי שהייתי רואה אותה ובמיוחד עד הסוף (של הפרק הראשון) אני באמת מודה לכם זו אחת האנימות המפתיעות הסוחפות והיפות ביותר שראיתי (במיוחד לז'אנר של אימה) אני מודה לכם על פרוייקט זה ומקווה שתמשיכו להפתיע (במיוחד עם ההכרזה על מתקפת הטיטאנים עונה 2 בהצלחה)

  50. רואי מילגרום

    האנימה שהכי אהבתי באתר היא ללא ספק one pounch man,למרות שהסוף שלה קצת לא קשור לדמויות הראשיות,העלילה קלילה ומצליחה להפוך דברים שנראים אכזריים ורציניים לדבר מצחיק ומהנה,יש אקשן כמעט כל רגע,וכשאין,אז יש איזו בדיחה(או גם וגם P;)אני בהחלט ממליץ לכל אחד לראות אותה,אני שמעתי ממנה מחברים ולא הצלחתי להפסיק לראות אותה עד שסיימתי אותה,ומאז אני מחכה לעונה השנייה (שאני מקווה מאוד שגם אותה תתרגמו) ואני מנדנד לחבר שלי לראות אותה כל הזמן(הפסד שלו שהוא לא רוצה),אני אפילו הורדתי את הפתיח שלה לפלאפון שלי ולא הפסקתי לשמוע אותו במשך שבוע-שבועיים.
    מקווה שתבחרו בי.

  51. האנימה שהכי אהבתי באתר היא ללא ספק פיירי טייל לדעתי זו האנימה שהכי הפתעתם אותי בה בגלל שבדרך כלל כשיוצא פרוייקט שאתם בחרתם תמיד זה יהיה פרוייקט טוב עם עלילה טובה והדמויות הכי טובות אני בהחלט ממליץ לכל אחד לראות אותה אפילו יש לי את התמונה של זה לשומר מסך ומאז שהסדרה נגמרה אני מחכה לעונה השנייה וגם אמרתי לחבר שלי והוא ממש חורש על זה כי זה ממש יפה וטוב מאוד וגם יש שם כוסיות
    אז אני מקווה מאוד מאוד שתבחרו בי

  52. רואי מילגרום

    האנימה האהובה עלי באתר היא ללא ספק one pounch man,הסדרה הצליחה לשלב ולהפוך דברים אכזריים ורציניים לדברים מצחיקים שתמיד כיף לצפות בהם,יש בכל רגע אקשן ואם לא אז צחוק(ולפעמים שניהם P;) שמעתי עלייה מחברים ואיך שהתחלתי לראות אותה לא הצלחתי להפסיק(עד הסוף מן הסתם XD) ומיד אחרי שסיימתי אותה חיקיתי לעונה השנייה(שאני מקווה מאוד שאתם תתרגמו כי אתם האתר הכי מקצועי וטוב שראיתי),אפילו הורדתי את הפתיח שלה(המדהים אגב) ושמעתי אותו כל הזמן במשך שבוע-שבועיים לאחר שהורדתי אותו,אני ממליץ לכל אחד לצפות בסדרה המדהימה הזאת,שחילקה לי את החיים לשניים: לפניה ואחריה.
    אני מקווה מאוד שתבחרו בי 😉

  53. מתן אסולין

    אני בטוח שפיירי טייל בגלל שזה נתן לי הרבה מוטיבציה לדוגמה לא לוותר או להקריב מעצמך לאחרים והחשיבות של האחר בשבילך ושכל עוד אנחנו מאוגדים ומחוברים בייחד אין שום סיכויי להפסיד ולא משנה כמה המכשול יהיה גדול או חזק זה נותן במצבים של משבר ידיעה שמישו תומך ועוזר לך וכך נותן לך את העובדה שאחרים יצטרכו אותך בשעת צרה ושתעזור להם והכי חשוב ללמוד לא להפסיד זה אולי קצת נשמע ילדותי אבל זו האמת זהו הדבר הבולט והמושך ביותר בסדרה הנפלאה הזו והדמיות אכן מוסיפות ואיך שלא נשכח את האצ'י המעולה שדרכו הפילרים פחות משעממים בקיצור אני חושב שהבהרתי את אהבתי לפיירי טייל או בשמה השני פרוייקט הדגל של פאסט סאב

    מקווה לזכות בתודה מראש (אין לי פייסבוק)

  54. האנימה שהכי אהבתי באתר הוא מתקפת הטיטאנים היה לי קצת התלבטות קשה מה לבחור אך מתוך מכלול האנימות שצפיתי ושאני עוקב מידי יום האנימה שהכי אהבתי היא מתקפת הטיטאנים בהתחלה שהייתי עוד צופה קטן ותמים שראה בילדותו אינויאשה ונארוטו וראה את כל אינויאשה כדאי לחזור לילדותו ונתקל במתקפת הטיטאנים ובהתחלה לא הבין מהעניין האנימה לא נשמעה משהו אחרי כמה לחצים של חברים החלטתי לראות וכבר מהפרק הראשון התלהבתי והתחלתי לעקוב אחרי אנימות באופן קבוע. האנימה היא סיפור מעולה שמשלב היבטים וצדדים שונים ומשליך שאלות מעניינות ותעלומות שאנו פוגשים בחיי היום יום .סיפור מעניין מרתק שיוצר עם הצופה הרבה עניין ומחשבה מאחורי הסיפור עם דמויות מעניינות ומרשימות +שילוב של מוזיקה טובה +ואנימציה שבבלוריי טובה קיבלנו את האנימה המדהימה הזאת בהתחלה אתה מרגיש מן הצד לא מבין מה קורה למה קורה רק פיסת מידע קטנה ולאט לאט אתה יוצר עם הצופה עוד מידע ועוד מידע שבעונה השנייה יתבהר יותר .אפשר עוד לדבר על האנימה מכמה פאנים של הפסיכולוגיה שלה הסיפור שלה רמזים המוזיקה וכו' ועם תרגום מעולה של fast sub וזמינות ומהירות שממש מייצג את שמה מה עוד צריך ?

  55. יש מלא אנימות שאהבתי באתר הזה אבל האנימה שהכי אהבתי הייתה העיר שממנה רק אני נמחקתי
    בגלל שיש באנימה הזו פשוט הכול זו אנימה מושלמת שיש בה מתח ודרמה וכול יום פשוט הייתי מחכה שיעלה עוד פרק היא הולכת למקומות שלא חשבתי שתגיע בכלל ולא צפויה שאני בכלל לא שמה לב שעוברים 20 דקות.
    בקיצ אנימה שחובה לראות

  56. בינבוגאמי גה!
    זו הסדרה הכי מצחיקה שיש פה באתר אין יותר מצחיקה ממנה באתר.

  57. קורומינה אסאי

    האנימה שהכי אהבתי מהאתר זאת כמובן היא :"למעשה אני" למה בחרתי באנימהה הזאת ? כי התחברתי אליה, התרגשתי ממנה ובכל פרק עברתי שינוי עם הדמות הראשית קורומינה אסאי. מאד הצחיק אותי וריגש אותי כל פרק וגרם לי לחייך עד השמיים או להזיל דמעה.
    לסיום, אנימה שווה שחבל לפספס וכמובן שהיא מסקרנת ומותחת לא פחות.

  58. האנימה שהכי אהבתי זה פיירי טייל, לדעתי זאת אנימה פשוט מושלמת מאוד כיף לצפות בה והדמויות מאוד מעניינות ומגניבות(במיוחד נאטסו). כשאני צפיתי בסדרה הזאת ולא היה אף פרק שהתאכזבתי ממנו כל הפרקים היו מעניינים ולפעמים גם מצחיקים ומרגשים נהנתי מכל מרגע בסדרה.
    הסדרה לפעמים עזרה לי גם בחיי היום יום כי תמיד הייתי רואה איך הדמויות לא היו מוותרות למשל נאטסו המשיך לחפש את הדרקון שגידל אותו איגניל ולא ויתר למרות שעבר מלא זמן מאז שהוא נעלם וזה היה מכניס בי קצת מוטיבציה לנסות עוד קצת ולא לוותר מהר, כי לפני שראיתי את הסדרה אם הייתי רואה שמשהו לא הולך לי הייתי מוותרת. והיה גם כמה קטעים שבכיתי בסדרה ובדרך כלל אני לא בוכה מסדרות או מתרגשת מהר, אני לא ממש זוכרת אותם אבל היו קטעים כאלה, וגם אהבתי ממש את הסדרה בגלל שהדמויות קרובות אחת אל השני(התכוונתי לדמויות שבתוך הגילדה של פיירי טייל)כאילו הם כמו משפחה אחת גדולה הם תמיד נמצאים שם אחד בשביל השני הם בוכים, צוחקים ונהנים ביחד וזה פשוט כיף להסתכל עליהם כשהם כל כך מגובשים.

  59. וגם העיצוב של הדמויות היה מושלם

  60. אני אהבתי את פיירי טייל אנימה אם עלליה טובה לפעמים מפתיע end זריף הקנולוגיה … ומצחיקה שנטסו וגריי רבים ואז ארזה מפרקת אותם והקטים גריי מתפשט והאיכות של הדמויות נורא טובה לכל דמות יש את הסיפור שלו ואת העלליה האישית שלו ולאומת הרבה אנימות פיירי טייל לא מזניכים את הסיפור האישי של הדמיות את הקומדיה ואת האיכות של העלליה ולא לדבר על האיכות של הקרבות איך הרגשות קשורים לכל דבר ומשפעים עליו ואחרי שהקרב קימטת נגמר איך הם שוב מפתעים והקרב רק נהיה יותר מענין ואיך שכל דמות מדגברת על הקשים שלה מהחיים האישים משלה למען הגילד מכבה לציון טוב 🙂

  61. האנימה שהכי אהבתי היא ללא ספק מאגי. אני אהבתי איך שהיוצר פשוט יוצר לנו עולם שלם בסגנון הים תיכוני אני אוהב את סגנון הבגדים אני אוהב שהמלכים מחפשים כוח ושאפשר לסחור בעבדים. אני חושב שהאנימה מעניינת ובנוסף לשירי הפתיחה המדהימים אני חושב שהם יצרו אנימה מושלמת מכל בחינה בנוסף לכך שלמרות שמאגי נראה כמו ילד הוא רודף שמלות רציני ואני מת על זה. היוצר לא מפחד מהפרשי גיל או כל מיני חוקים לא רשומים במציאות או מדברים לא מקובלים ונותן לנו מציאות יפה ומיוחדת בנוסף, אהבתי את עיצוב הדמויות והתחברתי לכמה וכמה מבחינה רגשית.

  62. ליאור אבס

    אני בחרתי באנימה משחק האלים מכיון:
    שמשחק האלים היה אנימה מצוינת שבה הוצגו הרבה מין האלים והכוחות שלהם וזה היה מאוד מיוחד חדשני ומדהים.
    מאוד אהבתי לראות את כול האלים נלחמים על ליבה של הילדה הייתי מאוד עצוב לקרת הסוף כאשר הם שלחו אותה לעולם שלה ושהיא לא תראה אותם יותר ועד עכשיו אני מקווה שתיצאה עונה חדשה אז הבקשה בשם האלים תוציאו עונה חדשה!

  63. Hunter x hunter נחשב פרויקט ??? הפרק שעלתם

  64. פייט שני גרסאות מתוך מספר רב של אנימות שראית (577) פייט היא אחת הטבות עלילה שלה טובה ששמרת על מתח דיבוב טוב אנימציה וסעונד מעולים הסטודיו עושה עבודה טובה בה היא לא נמרכת מדיי

  65. אנימה שאני הכי אהבתי זו מתקפת הטיטאנים למה? מפני שמתקפת הטיטאנים היא אנימה מעניינת ויש כתעים שאתה פשוט לא יכל להפסיק לראות אתם ובגלל שהסדרה לא פוחדת להפתיע אותך וככה אתה גם באמצע האקשן זה באמת מותח כי אתה לא יודע אם מישהו ימות ישרוד או כל דבר זה פשוט מרגש לראות את הסדרה הזאת במילה אחת האנימה הזאת מדהימה בכל מובן

  66. לוסי ארטפיליה

    שלום אז.. בנוגע לתחרות אני מאוד אוהבת את האנימה : פיירי טייל לכן אני דיי רוצה לזכות בטבעת של פיירי טייל,
    אני מאוד אוהבת את הסדרה כי היא מצחיקה ונחמדה ומרגשת בוא זמנית,
    זה גם עוזר לי מאוד שאתם מתרגמים אותה כי אני לא לרוב מוצאת אתרים שמתרגמים את הסדרה,
    ואני מאוד מקווה שאני אזכה. 🙂

  67. האנימה שאני הכי אוהב היא טיפשים, מבחנים, מלחמות זימונים.
    זאת הייתה האנימה אולי השנייה בערך שראיתי, ומהפרק הראשון פשוט התאהבתי.
    יושי הוא אחת הדמויות הכי סתומות, מפגרות ודביליות שראיתי. וזה מזכיר לי אותי. אני מרגיש כלכך דומה אליו שקרו לי מקרים שראיתי את הסדרה ואמרתי לעצמי:"קרה לי משהו כזה פעם, לא?".
    אף פעם לא נמאס לראות את מינאמי מפרקת ליושי את הצורה, קוטה (מציצן) מציץ לבנות בדרך קריפית וסוטה, ואת אישימורה רודף אחרי יושי. הפרק שזכור לי הכי הרבה זה הפרק עם התחרות מציאת אוצרות כשיוג'י, יושי ואידאיושי יצאו לחפש את הנקודות ציון בבית הספר וליושי קרו הדברים ההכי פחות טובים (כלב, אישימורה בתחתונים)
    לא נמאס לראות ולהזכר בקטעים המצחיקים בסדרה, וחבל שאין עוד אנימות מעולות כמו זאת.
    בהצלחה לכולם

  68. ישנן הרבה מאוד אנימות מצויינות שתרגמתם, אבל עד עכשיו, האנימה שהכי אהבתי, האנימה שנחקקה לי בזיכרון, פייט/זירו ופייט/סטיי נייט, אני אתייחס לאנימות האלו כאחד., אבל אגע יותר בפייט זירו.

    אני אנסה לקצר בדברים, לא מבטיח שיהיה קצר 😉

    האיכות של האנימה פשוט מעולה; שירי הפתיחה והסיום פשוט כיפים, מעולם לא העברתי אותם כשצפיתי בפרקים.
    יותר מכך, העלילה פשוט מדהימה, כל דמות מיוחדת בפני עצמה ולכל אחד יש סיפור מיוחד משלו, התפתחות הדברים פשוט מותחת ואיך אפשר שלא לשבת ולצפות 24/7 באנימה הזו עד לסיומה??
    כל פעם אתה שם לעצמך רף של פרקים שאתה צופה ואז זהו, אתה סוגר והולך לישון, אבל לא עם האנימה הזו, אני מקציב לעצמי 3 פרקים ומוצא את עצמי בפרק השישי.

    ישנן המון דמויות בסדרה, המון גיוון וגאונות.
    מה שאני אוהב בסדרה הזו שהיא לא מתרכזת רק במישהו אחד לגמרי אלא כל פעם קצת במישהו אחר.

    הקרבות בפייט זירו ממש מרהיבים. מבחינת אנימציה . ללאנסר יש חתיכת קומבו מעניין. יכולת אחת שהיא לבטל מאנה, והשנייה היא ביטול ריפוי. זה עובד באופן מושלם נגד סייבר. מכיוון שהשיריון של סייבר עשוי ממאנה מיותר להשאיר אותו. הרי גם ככה לאנסר יפגע בה. אלא שלאנסר פוגע בה, סייבר לא יכולה לרפא את עצמה, בגלל היכולת השנייה של לאנסר, שחושף אותה כמאוד שימושית. זהו קומבו מעולה. אמנם מאוד ספיציפי, אבל אחד טוב. הקרבות מהירים במיוחד בנוסף לזה.
    היכולת של ריידר, יצירת יקום אחר באופן זמני, ממש אדירה בעיניי. הוא מביא את כל הלוחמים שלו מהעבר, לאזור מדברי, בו נלחמו. אך לא רק משרתים נלחמים, אלא גם מאסטרים. הקרב של קיריטסוגו נגד קיינת' היה אטסטרטגי במיוחד, וממש טוב. הקרבות כאן ממש זוהרים וגם אסטרטגים.
    מאוד אהבתי איך שהמאסטרים מתחברים עם המשרתים, אף על פי שלכל אחד יש אינטרס משלו מהתחרות אל הגביע הקדוש.

    לסיכום:
    האנימה הזו היא חתיכת אנימה טובה, לא מצאתי בה שום פגם ואני כל פעם שמח לראות אותה מחדש ומחדש,
    בסופו של דבר היא לא מביאה לנו משהו מיוחד שאין באנימות אחרות אבל הכל נעשה על הצד הטוב ביותר לדעתי.
    מדובר באנימה מרהיבה מאוד שכל מי שיכול לסבול אלימות קשה חייב לצפות בה.

    מקווה שהתגובה שלי קלעה לציפיות ולמקומות הראשונים, בסופו של דבר הפרס לא באמת הכי חשוב לי מכיוון שאני גר באוסטרליה ואני לא ממש חושב שאצליח לאסוף את הפרס גם במידה ואזכה, אבל בכל אופן, היה לי נחמד לשבת, לחשוב ולכתוב על האנימה שאני אוהב.
    Rock on 🙂

  69. העיר שממנה רק אני נמחקתי, האנימה פשוט ריגשה אותי השאירה אותי במתח כל שנייה… לסדרה יש הרבה חלקים (הכוונה תקופות זמן שונות) ואתה לא יכול לדעת מה מצפה לך… אין לי יותר מידי מילים… הסדרה הזאת פשוט.. ממש טובה.
    .
    .
    .
    סתם סתם אולי זו אנימה טובה אך לא הכי טובה <; אני חושב שהאנימה הכי טובה שלכם היא לא אחר מאשר "שוקוגקי נו סומה" סוף סוף אנימה שגורמת לי להזיל ריר ולרצות לאכול ^_^ האנימה מצחיקה מרעיבה וטעימה (אל תשאלו שאלות). __\(^_^)/__

  70. אליה אינוז

    ברור ש fairy tail! הסדרה כל כך טובה עד שהפכתי לאחד מה NAKAMA!!!!!!\
    סדרה שהעברתי כל פרק בצפייה במסך עם שתייה אוכל וחברים(כמו בסדרה)
    על הדרך תודה רבה לכם על התרגום המדהים ועל התרגום המדוייק ובלי עיכובים בהוצאת הפרקים.
    למה נגמר???!!!!!תחזירו לי את הNAKAMA!!!!!

  71. אני התלבטתי בין פייט/זירו לבין פיירי טייל אך בחרתי בפיירי טייל אנימה מצויינת גרפיקה ואנימציה מעולות אנימה מרגשת עד דמעות אני מתרגש ממנה כל פעם מחדש וראיתי אותה כבר ארבע פעמים זו היית האנימה הראשונה שלי היא זו שסחפה אותי לראות עוד אנימה אנימה מרגשת ביותר עם סיפור עמוק לכל דמות וכמובן שלא מתעלמים מהסיפורים היא מאוד מצחיקה עם הומור מצוין אני כמו כולם מת כבר שהיא תשוב למסך ומאוד מחכה לה ולא אוותר עליה לעולם באמת שאני יושב פה כותב מאלה דברים אבל באמת מנסה להעביר את הרגש ויש לי המון רגש שעולה לי האנימה הזו באמת אנימה מעוררת השראה שווה צפייה מת עלייה הדמויות כל כך אמתיות עם עצמן וזה יפה היא מאוד מושקעת וכולם רוצים לראות ממנה עוד אני רואה אותה כל פעם מחדש וכמעט בוכה נקרע מצחוק ומתרגש שוב ושוב הקרבות מצוינים ומצחיקים כולם עוזרים אחד לשני אפילו המקארוב הזקנצ'יק הזה מגן על כולם אז בלי יותר חפירות מזה השם הוא גיא עידן תודה לכם צוות fast sub על כל האנימות והעיקר על פיירי טייל תודה רבא לכם מת עליכם בבקשה אל תפרשו לעולם אני לקוח קבוע רואה את כל אנימות שאני אוהב אצלכם מת על האתר הצוות פה משקיע בטרוף תודה לכם

  72. סליחה על החפירה^^
    היי!
    אמ לאחר התלבטויות רבות בין המון אנימות שאהבתי לדוגמת שטיינס גייט, סומה, בוקו דאקה, DXD BORN, דורארארה שהיו ממש קרובות במידת ההערכה שלי אליהן, נבחרה שטיינס;גייט, למרות שזה מרגיש לי קצת פחות מקורי ושהיה עדיף אם הייתי מסקר אחת מהאחרות, לדוגמת סומה או DXD, שיהיה יותר פשוט להסביר למה אהבתי אותן בלי לדאוג ממתחרים אחרים שיסקרו אותן בצורה טובה יותר (אני מאמין שאנשי אצ'י מכורים לאצ'י ולהנטאי שיסקרו פה DXD לתחרות אין, ואנשים שנהנו מסומה לא חסרים, אך יותר קשה להסביר על סומה מהסיבה שלרב אצל אוטאקוים המפגש הארון עם המטבח הסתיים בשיחה קצרה עם מכבי אש, ששאלו למה לעזאזל יש עשן בבית, וכדי לסקר את סומה צריך לדעת המון מושגים של אוכל, שלא בהכרח נאמרו בסדרה וידע מעמיק בנושא ובקולינריה, מה שאין לי לצערי)
    ועכשיו, למי שאין כח לקרוא את הפסקה ההיא מלמעלה, אני אסקר לכם פשוט את שטיינס;גייט
    עד לשטיינס;גייט, הידע שלי בפיזיקה היה מוגבל ל-E=MCבריבוע ול-חוק הפעולה והתגובה ומספר הדברים שהייתי יודע בכימיה זה מבנה האטום בקצרה שהיה לנו באיזה שיעור כימיה מסכן.
    אבל- לא בגלל זה אהבתי אותה
    היא שפכה עליי כלכך הרבה מושגים הזויים שבחיים לא הייתי מניח שאמיתיים וציפתה שאני אעקוב – ולשמחתי, הצלחתי ונהניתי מסדרת אנימה מעולה.
    אבל מה בעצם גרם לי לאהוב אותה? אין לי מושג בכלל, מה שכן- אני מניח שזה בגלל שהעלילה שלה היא לא מתחילה ונגמרת במסע בזמן, אלא מתחילה בקונספירציה ופותרת אותה.
    טיים טרייבל זה הז'אנר האהוב עליי מהין כל אנימה שראיתי- רב אנימות הטיים טרייבל שלקחו את עצמן ברצינות שראיתי קבלו 10 אצלי. וגם כן- מה שמוסיף לערכה הוא עצם העובדה שהיא גם מתעסקת בקונספירציה.
    עד אז לא ראיתי אנימה מז'אנר קונספירציה- כך שלהגיד שזה גם ז'אנר שאני אוהב יהיה לא נכון, אבל – אני קורא הרבה קונספירציות בזמני הפנוי ויצא מצב שהיה לי רקע להרבה מן הקונספירציות בסדרה. (בין אם מדובר על ג'ון טייטור אשתי♥♥♥♥♥ או אם מדובר על תאוריית מאיץ החלקיקים של CERN, לשתין היה לי רקע). מה גם, שהמדהימות לא נשארת רק בגדר הקונספירציה.
    מאז שהייתי קטן ממש התעניינתי במסע בזמן (סתם לא מאיפה אני זוכר מה אהבתי כשהייתי קטן חוץ ממיקמק ואקולוקו ומוגובי) אמ אז לפחות אחרי שראיתי שמסע בזמן זה לא סתם שטויות כמו בכל קארטון שיצא לדיסני לשדר, הבנתי שזה דווקא יכול להיות ממש מעניין.
    שטיינס;גייט הוכיח שזה באמת מעניין, למרות עצם העובדה שאני בקושי מקשיב בשיעורי פיזיקה ושלא מעניין אותי מה קורה לפי חוק הוק ומה קורה כשמזיזים מקרר.
    אז לאחר ששני V סומנו על האנימה, נשארו לי מספר דברים לפרט עליהם:
    העלילה הייתה מדהימה, בין אם כשגילו מי היא סוזוהא (רמז:אשתי לעתיד) או בין אם כשגילו מי זה מר בראון, בין אם כשגילו על אצבע נוצצת (לא זוכר את השם שלה) או כשראו את אוקארין תקוע בלולאת זמן (אחמ KAGEROU DAYS אחמ).
    ועוד דברים שדי אהבתי שמצאתי לנכון להוסיף:
    השיר פתיחה היה השיר פתיחה הכי מדהים שאי פעם שמעתי. הוא היה אדיר ומצאתי את עצמי כבר יושב וחורש עליו בלופים.
    אה כן וכי חנפנות תמיד טוב התרגום היה איכותי ואדיר (את האמת הוא באמת היה אדיר ומנע ממני לחפש בגוגל מה זה ליפטר ולחשוב שזה איזה מלגזה או איך שלא קוראים לזה).
    טוב, תכננתי לסקר מספר אנימות ואז התברר לי שמותר רק אחת, אז קחו את זה כחלק מהסיקור המלא, כי פשוט לעבור על כל זה ולמחוק חלקים יהיה חבל.
    אני לא מבין בבחינת אנימות וסיקורן. ככה שזה נותן יתרון לאנשים אחרים שמבינים מה צריך להיות בעלילה ומספרים מה הם אהבו בה בדיוק, מה שאני לא יכול, כי אוצר המילים שלי מוגבל ממש.
    אני אדבר על האובה- (אמא של סוזוהא♥♥♥♥♥♥♥♥) אמממ אני לא ממש הבנתי מה קרה בה, כנראה שלא הייתי מרוכז או שפשוט זה קשור לזה שראיתי אותה די מזמן (למרות שגם את שטיינס;גייט ראיתי באותה תקופה). האובה הסבירה כמה דברים שעוד נותרו כשאלות בסדרה (למרות שאי אפשר לומר שסוגרת את כל הפינות, מכיוון שיש לי עוד שאלות והסרט לא תורגם לכן אני לא יכול לענות עליהן), היא הייתה באמת די נחמדה, אני לא חושב שמעבר לכך ניתן להגיד עליה – לפחות לא לדעתי כי לא ממש הבנתי אותה.
    אחד הדברים שאני הכי זוכר ממנה זה כשפגשו את אמא של סוזוהא (לא יודע למה יש לי משו מאמהות של דמויות שאני אוהב אהמ סוזוהא אהמ נאקירי אליס אהמ) מעבר לזה אני זוכר ממנה רק דברים מעורפלים.
    אני יודע שזה ממש מבולגן, אבל פשוט לא תכננתי לפרט עד שראיתי תגובות אחרות, והבנתי שאם לא אפרט אני לא אוכל לנצח.
    אז נעבור לדמויות-
    הדמות האהובה עליי היא ללא ספק סוזוהא – מההתחלה די התחברתי לג'ון טייטור לאור העובדה שידעתי עליו מעט וגם לסוזוהא עצמה שנתנה לסדרה אווירה כיפית כזאת. מבחינתי, דמות נקבה שהיא לוחמת אדירה היא מסוג הדמויות האדירות (עם כל הכבוד לגוקו ואין לי כבוד אליו כי לא ראיתי דרגון בול אם הוא היה בת שנראית עדינה הוא היה יכול להיות דמות אדירה [בעיקר עם חזה ( ͡° ͜ʖ ͡°) ;))))))))))]) איפה הייתי? אמ נראלי הייתי בלסקר את סוזוהא. למרות שהיא לא הייתה בחלק נכבד של הסדרה- היה אפשר להרגיש אותה, בין אם כשמר בראון סיפר על הילדות שלו, ואז סצנות שהופיע בהן הזכירו לי אותה, בין אם הוא לא דיבר עליה. היה אפשר להרגיש אותה בהרבה מן החלקים; גם אוקאבה עצמו נתן לה כבוד, כך שגם הוא די הזכיר לי אותה (אוקאבהXסוזוהא לנצחחחחחחחחחח)
    דמות נוספת שמאוד אהבתי היא קוריסו\כריסטינה או כמו שאני קורא לה – כריס (קוריסו=כוריסו=כריס). היא לא מהדמויות האהבות עליי מכל האנימות שראיתי, אבל היא בהחלא תורמת לעלילה. כן, היה אפשר גם בלעדיה לעשות את אותו הדבר- מה היא עשתה? התלוננה לאוקארין על מכונות זמן לא אמיתי ועזרה לבנות גאדג'טים חדשים. אה כן וגרמה להרס השיפ שלי של אוקאריןXסוזוהא. היא בהחלט דמות שהיה אפשר להסתדר בלעדיה, אבל משהו בה- בין אם זה בעיצוב שלה או באופי שלה, או בכללי בה, גרם לי לאהוב אותה.
    וקחו גם עוד קצת בצרה על דמויות שאהבתי קצת פחות אבל אכן אהבתי-
    טוטורו-♪ מאיושי- היא קאוואי (מותר גם לי להגיד קאוואי מדי פעם, נכון? ;–;) ודמות ממש חמודה ונחמדה. למרות שהרושם שהיא משאירה בחצי הסדרה הראשון הוא רק "קאוואי קאוואי ותמימות", בחלק השני (או שזה גם היה בראשון אני כבר לא זוכר) אתה מבין את הנחיצות שלה. סבתא שלה נפטרה ובחור משוגע אומר שהיא בת הערובה שלו. אני כנראה הייתי מתלונן על הטרדה למשטרה, כי אם סבתא שלי הייתה נפטרת והיו אומרים לי דבר כזה, לא היה לי עצבים בשיט. ובכל זאת היא זורמת עם זה. עם כל כמה שהיא תמימה ושפוטה של אוקארין, עדיין ניתן להרגיש בה משהו מועיל, שדמויות אחרות לא נתנו להרגיש. אה כן, ומוות :>>> זה הרגיש לי כאילו עשו את קאגרו דייז רק קצת שונה (הוא פשוט היה צריך להתאבד מי צריך אותו בכלל)
    אוקארין- טוב זאת הדמות האחרונה שאני אפרט עליה כי לפרט גם על פייריס(למרות שיש לי בהחלט הרבה לפרט עליה) ועל רוקו(שגם די אהבתי למרות שהיא מיותרת) או על אצבע נוצצת (יש לי המון מה להגיד עליה, היא ממש אדירה אבל נחסוך מכם) יהיה מייגע ויהפוך את זה לארוך *מדי*, אפילו יותר מעכשיו. טוב אז נראלי הגיע הזמן להסביר קצת עליו, ויש הרבה אז אני אנסה ממש בקצרה.
    לצופים חדשים, הוא יכול להשמע כדמות ילדותית, סתמית ושטותית בלי בעיות בחיים, לי הוא נשמע כמו מטורף, אך לכל מטורף יש סיבה. בהתחלה הייתי בטוח שהוא סתם מטומטם ומעצבן. אני עדיין בטוח בזה, אבל לפחות יש סיבה. "אני המדען המטורף הוהואין קיומה! מוהאהאהא!" זה נראלי אחד המשפטים שהכי קל לי לזהות איתו (הכוונה שהם מזדהים איתו לא יודע איך לכתוב את זה) מרגע שהבנתי שיש סיבה לזה, התחלתי להבין אותו. הבן אדם משוגע. לכתוב משוגע מרגיש כאילו אני נותן עליו נקודת מבט שלילית, אך להפך. הוא לא סתם משוגע, אלא משוגע כי גם אני הייתימשתגע אם הייתי צריך לעבור את אותה החוויה כמו שהוא והיביאה (שוב, קאגרו דייז) עברו. אף בן אדם לא ישאר שפוי כאשר הוא רואה את חברת הילדות שלו מתה שוב ושוב ושוב, לאחר מאות נסיונות כושלים להצילה, אך למרות זאת, מה שאהבתי אצלו זה שהוא נשאר עם מוטיבציה להציל אותה, ולא עמד בצד ובהה בה מתה ואז דחף אותה וגרם למיקו לצרוח עליי (כן שוב קאגרו דייז). יש לי עוד הרבה מה לכתוב בנושא הזה עליו אבל אני ממש רוצה לעבור לסיום הסיכום עליו – i am the mad scientist, its so cool! son of a bitch
    האנימציה לא הייתה הכי מרשימה שראיתי, ממש לא אחת המדהימות אבל נתנה לסדרה את האווירה שהיא ניסתה להעביר. האנימציה לא מתאימה לכל אנימה אבל לאנימה הזאת בהחלט. מה גם שאהבתי מאוד את של הVN (למרות שלא עברתי שם את צ'אפטר וואן אבל שששששש)
    טוב, יש לי עוד המון לכתוב עליה, אבל מהסיבה שזה לתחרות ולא לדוקטורט אני מניח שנאלץ להסתפק בשלושה עמודים על גודל 11 בגוגל דוקס.

  73. אני בחרתי בפריזון סקול כי זאת אנימה קטלנית ואני לא ממש צריך להסביר למה למי שראה כבר חחח

  74. אני חושבת שהאנימה פיירי טייל הכי טובה, אני מתה על הסדה בהזאתי ומודה לכם על שתרגמתם אותה

  75. כמה חפירות….
    מסכנים החבר'ה פה…
    מעניין מה הפרס…

  76. אני חושב שבובות האל כי המתרגם של האנימה היה הכי חתיך וידע לעצב ממש יפה את האתר

  77. "מפלצת קטנה שלי"
    למרות החיבה הרבה שלי לאנימות סיגנון "אלכימאי המתכת", האנימה הזאת תפסה אותי לא מוכן לשטויות שיש בה. לקרירות של שיזוקו, לסוג תמימות של ארו, ולשילוב בין הקרירות לתמימות.
    נגיד ככה האנימה הזאת פתחה לי ז'אנר חדש לצפייה בעולם האנימה.

  78. פיירי טייל
    סדרה מדהימה ומפתיעה כל פעם מחדש, מראה צדדים שלא חשבתי שתראה
    קרבות מדהימים ורגשות שלא קל להוציא בדרך כלל יש באניממה הזו הכל כולל סיפור מדהים, חברות.

  79. רומיאו ויוליה אחת הסדרות הטובות ביותר שראיתי
    רומיאו ויוליה זהו סיפור עצוב ומרגש והוא מראה איך שני הדמיות מסכנים הכל בשביל אהבתם הדברים שכל אחד מהם התמודד לבדו והדברים שהם התמודדו ביחד הם עודדו אחד השני ואפילו האחד הסכים להסגיר את עצמו לשלטון כדי שהשני יוכל לברוח (למרות ששניהם נתפסו בסוף >-<) הם הסכימו לוותר על מהותם רק בשביל להיות ביחד כל הרגשות שמתלוות במהלך הסדרה אלו רגשות מדהימים ואני דיי בטוחה שכולנו בכינו בסוף הסדרה שאחרי כל המאבקים הקשים שהם עברו הם בסוף מתו אחד בשביל השני
    הפתיח של הסדרה שהוא מושמע גם בקטעים מרגשים פשוט מדהים המילים שלו והמנגינה כל כך נוגעים ללב שזה מוריד דמעה שתיים
    לכן אני אוהבת וחושבת שזו סדרה מדהימה היא גורמת לאדם לחשוב לפני שהוא עושה משהו והיא מלמדת מה זה אהבה אמיתית מה שנראה לי שחסר לנו ביקום
    (אבל עכשיו באמת רומיאו ויוליה לא אשמים במה שההורים שלהם עשו זה כל כך עצוב)

  80. אני בחרתי באנימה מאגי
    מכיון שיש באנימה הזאת דברים טרגים של אנשים שלא אמורים למות האנימה מאוד טובה מספר הפרקים הוא יחסית נמוך וזה הדבר היחיד שהרס את האנימה
    חוץ מזה אני חושב שזה אחד האנימות הכי טובות שראיתי אי פעם

  81. אני בחרתי באנימה הישרדות השטן 2 – האנימציה,
    בגלל שאני מעריץ אנשים שיכולים ורוצים לעמוד על שלהם , זה ממש ריגש אותי איך הדמות הראשית שלמרות שהיה לו כל כך הרבה כוח הוא עדיין לא ויתר על הדברים הקטנים וניסה לעזור לכל מי שהוא יכל ואפילו אם הוא לא הצליח הוא חשב שזה קרה באשמתו (כי הוא לא היה חזק מספיק) , זה רק מראה שאפילו שהוא חזק הוא עדיין אכפתי ונחמד לאנשים אחרים.

  82. אני שנהב ואני אוהבת מלאא סדרות באתר שלכם!! אבל אני אבחר באנימה הראשונה שראיתי שבמקרה אתם תרגמתם והיא פיירי טייל! זאת סדרה מדהימההה בהתחלה כשחברה שלי אמרה לי לראות סדרה מצויירת ועוד ביפנית לא הבנתי מה היא רוצה ממני? אבל אז ראיתי את הפרק הראשון והתאהבתי!!! זאת סדרה כל כך מצחיקה וחמודה אני כלכך אוהבת את לסי ונאטסו(שיהיו כבר זוג!) ואיך שהוא מרגיש כלפיי החברים שלו ובכלל את כל הגילדה וקשרי החברות שלהם(חבל שאין דברים כאלה במציאות) הפכתי פשוט למכורה יש לי שלוש שרשראות שני פוסטרים וכרית של פיירי טייל! זאת האנימה הראשונה שלי והיא לא הייתה האחרונה שלי להיפך, אחרי שראיתי אותה עשיתי מרתון על כמעט כל האנימות באתר(המדהים) שלכם והסדרה הזאת פשוט פתחה בפניי את כל עולם האנימות ואני שמחה שראיתי אותה בפעם הראשונה ולא סדרה אחרת שהייתה אולי מורידה אותי מאנימות….
    נ.ב – סליחה על החפירה הארוכה זה משו שהיה חשוב לי לומר וגם רציתי להגיד שהטבעת של פיירי טייל מהממת! אם אני לא אזכה במקום השני תוכלו להגיד רק איפה אפשר למצוא אותה?

  83. One punch man!!!!

    One punch man!!!
    כי זה אנימה שונן אדירה.
    ג'נוס מעריץ אותו כל הזמן כי הוא חושב שיש לו כוח על וכל הרעים רוצים את הסוד שלו והוא אומר אותו והם לא מאמינים לא כל הזמן.

  84. תהלוכת המוות
    אנימה אדירה מפני שהיא מעניינת מאוד מה קורה בן בני אדם והרגשות כלפי כל אחד ואיך שדקים מנסה להבין את הרגשות של בני האדם אפילו שהוא לא מצליח ואיך שכל אחד לא זוכר את המקרה שבגללו הוא מת זה ממש עצוב ואת ההיסטוריה עם אותו שותף שנימצא איתו בחדר, אנימה ממש עצובה ,כואבת ומעניית בטרוף גורם לך להישאר עד הסוף בלי לדלג, כל אחד מגיע בסופו של דבר לגן עדן או לגהנום אחרי הבחינה של אותו בן אדם לסיכום אנימה מדהימה ומרגשת ממש נכנסת לרגשות שווה לצפייה.

  85. יש מלא אנימות שתרגמתם שאהבתי אבל זאת שראיתי אותה הכי הרבה פעמים והכי נהניתי ממנה היא תיכון המתים, וזה דווקא לא בגלל האצ'י (למרות שהוא גם תרם) זה בגלל הדמויות שקל מאוד להזדהות איתם ואתה מרגיש שהן אמיתיות

  86. האנימה האהובה אליי שתרגמתם באתר היא פיירי טייל
    א:התרגום ממש טוב והוצאתם את הפרקים שבוע אחרי שבוע
    ב:אני מת על האנימה העלילה הדמויות האפי D: לפי דעתי אפשר להבין למה כל דמות מרגישה במצב אחד או אחר יש הרבה מתח וגם מלא דמויות עם מאזן כוחות נדיר בקיצור אני ממש מקווה להיבחר ויאללה בהצלחה לי ולכולם (;

  87. תיכון דאבל די.
    אז נכון זה אצ'י ולרוב אנשים חושבים שהכל שם זה חזה ואין תוכן(80% בערך זה חזה) אבל יש שם מעבר לזה
    יסאי עובר משברים וקשיים מעונה הראשונה והאחרונה ורק מתפתח מהם גם בחוזק וגם כדמות .
    למרות שהדבר היחידי שהוא חושב עליו זה חזה הוא מפתיע בכמה שהוא נאמן , ולגבי אפשר להישען עליו והוא יחזיק אותך ,הוא יעשה הכל למען החברים שלו – הוא יעזוב הכל ונלחם על ולמען החברים שלו ולא משנה כמה קשה לו הוא לא מוותר וממשיך לדחוף קדימה ויחסל כל מי שינסה לפגוע בחבר שלו וגם מפתיע בכוח שלו (מתי בדיוק למדת לעשות את זה יסאי?) והדמיות "המשניות" גם הן דמויות מתפתחות כשהן מתפתחות ככה גם יסאי מתפתח גם בלי שום כוונה או מודעות.
    האנימה הזאת מלמדת על להאמין בעצמך גם כשכולם חושבים שאתה משהו אחד (למרות שהוא ממש נכון) ולא לשנוא את עצמך אלא דווקא להפוך את זה לכוח שלך ולהתפתח מזה ולא לפחד מזה ולהמשיך לרדוף אחרי המטרה שלך.
    אולי קצת מוזר אבל זה מה שלמדתי מהאנימה הזאת ^_^

  88. אני בחרתי באנימה אהבה מזויפת שלא כמו רובם שבחרו דברים עם כוחות על או על טבעיים אני בוחר בסדרת קומדיה רומנטית,בגלל הרומן והארם שמתרחש שם תוך כדי שהוא משלב קומדיה ואילו גם מתח וגם את השאלה את מי איצוגו ראקו יבחר לבסוף?
    כמובן שזה ברור במי הוא יבחר אבל זה לא הורס את העלילה בהתחלה הם שנאו אחד את השני אבל רואים שהם מתחילים להיתקרב כמובן שאז מגעים צרות כמו מארי.
    בכללי אני אוהב סדרות קומדיה רמנטית הקונפליקט כמו שלקרת סוף העונה היתה מריבה בין איציגו לציטוגה ואז לבסוף הם הישלימו אתה יודע שהם ישלימו השאלה היא איך הם ישלימו באיזו דרך זה יקרה.
    לסיכום אני ממששששש אוהבבבבב את האנימה תודה שתרגמתם עם אפשר עונה שנייה אני ישמח כי זה בפרויקטים המתכננים שלכם וזהוו שמח שנהנתם זאת אנימה אששששש כמוכם………………………………………………………………………………………………………………..המשך יבוא

  89. שמי סילבר – דנה
    יתכן ויש פה ספוילרים אז מי שלא ראה נורגמי לכו תראו עכשיו.
    האנימה שבחרתי היא נורגמי.
    זאת אחת האנימות הכי אהובות עליי,
    קודם כל הצבעים יפים, הדמויות מעולות והעלילה כייפית ומעניינת והמוזיקה ממכרת.
    קודם כל הפתיח ממכר והסאונדטראק משתלב ממש טוב עם האקשן. אבל החלק שהפך את האנימה הזאת לאהובה עליי זה הדמויות. קודםכל הדמות הראשית היורי יחסית לדמויות אנימה מהמין הנשי מאוד נסבלת אפילו יש לה רגעים חמודים וסהכ אני בסבבה איתה. (כל עוד היא לא צווחת?) יאטו מקסים משעשע ומתחיל בתור דמות משעשעת ובהמשך מתגלה לאט לאט עברו והדמות שלו מעניינת ומתפתחת. אבל האחד שאני אוהבת יותר מכולם זה יוקינה. קודם כל הוא נראה מקסים בעייני, אני אוהבת את המראה החיצוני שלו ממש (אפילו עשיתי לו קוספליי באייקון האחרון…) אבל מעבר לחיצונית אני אוהבת את האישיות שלו. קודם כל הוא לא מתחיל ישר בתור החבר הכי טוב של הדמות הראשית להפך הוא די חרא ליאטו בהתחלה. הרבה אנשים שנאו אותו בהתחלה בגלל שהוא עיצבן אותם אני דווקא הזדהתי איתו. לא יודעת להסביר למה בדיוק כי מן הסתם אני לא מתה ולא עברתי בדיוק מה שהוא עבר אבל משהו בו הזכיר לי דברים אישיים שכן קרו לי והיו מאוד חזקים בתקופה שראיתי. בנוסף אני אוהבת את הפיתוח של הדמות שלו מההתחלה בנו אותו לאט לאט,ומפרק 9 הפרק שבו הוא נענש הוא עבר שינוי. וראו את השינוי הזה בהמשך, בכללי המערכת יחסים בינו לבין יאטו מקסימה בעייני. אני אוהבת לראות אותם יחד (לא בקטע רומנטי. למעשה מגעיל אותי שאנשים רואים טותם בקטע רומנטי כי זה כל כך שקוף שהם במערכת יחסים של אבא ובן.) אהבתי שבעונה הראשונה הם לקחו אנימה של 12 פרקים, ולא הרגיש לי שנגמר מהר מידי בגלל העובדה הפשוטה שלא הרגשתי שמרחו את הפרקים והיו 2 עלילות מצוינות שנהנתי מהם. ואז הגיעה העונה השנייה, כמובן ששמחתי שיש עונה 2 לאנימה האהטבה עליי, הפרק הראשון היה חביב ומשעשע אבל לא מיוחד. מפרק 2 ומעלה כל פרק יותר טוב מהשני, היה מדהים מלא ברגשות צבעים דמויות טובות ועלילה מעולה. ראו ממש את השינוי שיוקינה עבר וכמה הוא אוהב את יאטו (בעיקר בפרק 4) בהמשך בסיפור של בישאמון שהיה מעניין אבל אחרי שזה נגמר אמרתי לעצמי טוב מה הם יעשו עכשיו? אין להם הרבה פרקים וסגרו את הארק הקודם בטח יהיה משהו קטן. טעיתי הארק השני היה אפילו טוב יותר (אני מדברת על הסיפור של יאטו ואביסו) זה היה מקסים ולא אפרט הרבה כי העלילה כבר מעורבלת לי בראש עם המנגה ואני לא רוצה לתת ספוילרים (בתקווה שתצא עונה שלישית) בקיצור אם נהנתי מהעונה הראשונה וראיתי אותה 3 פעמים מהעונה השנייה נהנתי אפילו יותר ואני מתכננת לראות אותה שוב. בכל מקרה האנימה הזאת מדהימה בעייני יש בה משהו קליל וכייפי ועם זאת גם מאוד אמוצינאלי ולא יודית אף פעם לא נמאסלי ממנה וראיתי את העונה הראשונה כבר בערך 3 פעמים, את הפרקים האחרונים ראיתי כבר 4 פעמים (אני בדיוק נשברתי ועברתי למנגה שחייבת לציין מעולה) בנוסף האהבה הגדולה שלי לדמות נתנה לי מוטיבציה ללכת ולהגשים חלום קטן ולעשות קוספליי ראשון.  דחיתי את זה הרבה זמן אבל בסוף עשיתי את זה וזה היה תחושה מעולה לא נראתי מושלם אבל הרגשתי כאילו אני כן וזה ממש משמח אותי. בכללי אם מישהו שואל אותי על המלצות לאנימה או מה האנימה האהובה עליי תמיד אני ממליצה על נוראגמי כי הרבה יכולים להתחבר לאנימה הזאת ולעומת הרבה אנימות אחרות לא הרגשתי בשום שלב שהיה
    ועוד דבר דרך האנימה לומדים קצת על התרבות היפנית על היאקשים ועל האלים שלהם ובכללי התרבות היפנית מעניינת וזה תמיד נחמד ללמוד עוד קצת על האמונות שלהם.

    • חייב להגיד שאני מאוד שמח שנהנית מאנימה שאני אישית עבדתי עליה 🙂 אכן אנימה מדהימה וגם המנגה 😉

  90. steins gate…..
    פשוט מאסטרפיס, מהרגע הראשון הם חשבו על הכול, פשוט הכול.
    מעריך את זה שהתחילו לאט והסבירו לנו את העולם ואת המצב ומפרק 12 פשוט לא יכולתי להפסיק לראות
    גם בלי להיות קיטצי יותר מידי כול המערכת יחסיים בין קוריסו לאוקאבה זה משהו מאוד relateable בישבילי. אין על tsundere's.
    אני עכשיו עושה לזה rewatch שלישי ופשוט לא יכול להפסיק לחרוש על זה..גם ראיתי את הova's והסרט שהם גם מעולים(drunk kurisu is best kurisu)
    אין הרבה מה להגיד, פשוט סדרה מעולה, top 1 אצלי כבר חצי שנה בערך

  91. יסאי המלך

    אני נרשם לתחרות האנימה שאני אוהב זה תיכון די אקס די. בגלל שזה מצחיק, ההיגיון של הסדרה גאוני, אצ׳י טוב (לא כבד וגרוע כמו שחברים שלי חושבים) האנימציה טובה, המוזיקת רקע פשוט טובה והסיבה שבגלחה ראיתי את כל 3 העונות 3 פעמים היא שיסאי הבן אדם הכי מצחיק הזוי ומגניב שראיתי בחיים פשוט מודל לחיקויי?

  92. אני חושב שאיש אגרןף הבודד One Punch-Man זה האנימה הכי סרוטה ולא נורמלית בעולם האנימה החוזק שלו קורע והאנימה היא ללא ספק בלי קשר לכלום סתם לראות מישהו שמכסח את כולם מה שיש בכל אנימה רק פה שהרשעים קורעים את עצמם והוא עושה את זה בלי שום מאמץ ובגלל זה זה האנימה הכי טובה(הגב אני צפיתי בפוול אנימות שלכם דורארארה,מאגי,מתקפת הטיטאנים,סול איטר נוט,פייט/זירו,פייט/סטיי נייט,קפטן ארץ,שאקוגאן נו שאנה,שטיינס;גייט ואיך לא פיירי טייל האנימה שאני עדיין מחכה להמשך שלה ועוד מליון אנימות אחרות אבל זה מה שאני חושב האנימה שבאמת באמת מיוחדת )

  93. קודם כל היה ממש אבל ממש קשה לבחור איזה אנימה לבחור כי יש פה באתר כמה וכמה אנימות מושלמות אבל~
    בחרתי את DuraraX2
    את האמת שמלכתחילה כשראיתי את האנימה עזבתי אותה אחרי 2 פרקים כי לא הבנתי מה לעזאזל הולך אבל למזלי הטוב חזרתי אליה בתואנה ש׳ לא שופטים אנימה לפי 2 פרקים ראשונים׳ ( זה אחד הכללים שלי בנוגע לסדרות )
    אז המשכתי לפרק 3 ואין לי מה להגיד חוץ מזה שלא ישנתי באותו לילה , עשיתי את מרתון חיי עם דורארה וכרגע זה סיפור אהבה . זו אחת האנימות הבודדות שהורדתי ונמצאות אחר כבוד בדיסק הקשיח שלי ( + העונה השניה , כן?)
    מה שבמיוחד אהבתי באנימה זה שהגבול בין עולם הפנטזיה לעולם המציאות בה הוא דק מאוד ולפעמים אא להיות בטוחים באיזה ז׳אנר זה באמת נמצא כי הכל כל כך אמיתי כי מבחינת האנימציה זה נראה שהעלילה מתרחשת בעולם רגיל ולא בעולם מדומיין .וחד הדברים שגם אהבתי באנימציה זה שרק הדמויות ה״חשובות״ הן בצבע וכל השאר זה רק נוף באפור מה שגם מדגיש את האפרוריות של העיר .
    והדמויות . הדמויות בדורארה זה אחד הדברים הכי אדירים אבר – לכל דמות יש כל כך הרבה אופי ועבר והן דמויות עגולות שמתפתחות ומשתנות כל הזמן שזה פשוט מהנה ומעניין .
    אני לא אפרט על כל הדמויות אבל האהובות עלי הן שיזואו ואיזאיה ,הם כאלה זוג מוצלח *~*
    והזכרתי את הפתיח? זה הפתיח נראה לי בין היחידים שאף פעם לא דילגתי עליו ואני גם מקשיבה לו דרך היוטיוב מרוב שהוא מדהים ואני כותבת את זה בתור אחת שתמיד בדגש על תמיד מדלגת על פתיחים , פשוט אא לעמוד מנגדו מרוב שהיא טוב.
    ומה שמאוד מיוחד באנימה זה שמראים כל סיטואציה כמעט מכמ זויות ראיה שונות ואז גם הכל מצטרף לכדי סיפור אחד שזה פשוט עבודת אומנות מרשימה של אריגת הסיפור בצורה מושלמת .
    באמת שדורארה זו אחת האנימות שאני ממש שמחה שראיתי , היא לא משעממת , היא לא בנאלית , היא חדשנית היא מרתקת ויש לה את הייחודיות המקסימה שלה שלא ראיתי ( וכנראה גם לא אראה ) בשום אנימה אחרת.
    אריאן סוף-
    ( אפילו לא ידעתי שאני מסוגלת לרשום ככ הרבה :0)

  94. פיירי טייל היא הסדרה שבחרתי בגלל שבשבילי היא הסדרה הכי טובה שיש היא מרגשת היא סוחפת היא גורמת לי לקבל עור ברווז כל פעם אני צופה במיוחד בקרבות תמיד שנייה לפני שנאטסו מפרק להם תצורה הוא חייב להגיד מה שהוא שתמיד מרגש אותי למשל בקרב נגד ג'רארד או ג'לאל שהוא אמר לו "לא תוכל לשחרר מישהו אם לא תשחרר את עצמך" או בקרב נגד סטינג ורוג שסטינג אומר לו "לא אפשרי השתמשתי בכוח הדרקון" ונאטסו אומר " אז אני אשתמש בכוח הזה כדי להגן על חברי שלעגת להם בקיצור הסדרה מצחיק במיוחד נאטסו וגריי שהם רבים בניהם ואז ארזה באה ומסובבת להם הראש ואני כל הזמן מת מצחוק שאפי אומר "אי סר" אם הקול החמוד שלו והצעה שלי למי שלא ראה את הסדרה לכו תראו אתם לא תצטערו תאמינו לי זו אחת אנימות אם לא האחת והפילרים ממש לא כמו כל האנימות האחרות הפילרים של פיירי טייל מצחיקים ולא נמשכים הרבה זמן ואם ראיתם את הסדרה אז לכו לראות את הסרט ואם ראיתם אותו אז תקראו את המנגה יש שם פרטים שלא נכנסים לאנימה אז אתם כאילו חייבים לקרוא וגם לכל אחד מהדמויות יש אישיות שונה שאי אפשר לפחות להתאהב באחד מהם אני כבר התאהבתי בנאטסו ארזה לוסי וונדי מאוויס ולא לשכוח את זרף המלך הזה אם הסיפור חיים העצוב זהירות ספוילר הורים נרצחו מקולל {לא יוכל להתקרב אל אנשים} חי לנצח לבד יכול למות רק אל ידי אח שלו ורק שתדאו העונה הבאה וגם הסרט השני קיבלו תאריך יציאה אני לא יודע במדויק אבל הסרט השני עוד שלושה חודשים העונה הבא עוד משהו חצי שנה אני יודע שהיא יוצאת בסוף האביב או משהו כזה

עבור לתחילת העמוד