יום רביעי , 23 אוקטובר 2024
פאסט-סאב » כללי » פותחים שנה:) קיל לה קיל – פרק 20

אודות המשתמש michal

שלום אני מיכל, הצטרפתי לקבוצה ב-14.1.14 תפקידיי: מתרגמת, עורכת, בקרת איכות ומתזמנת. התחביב הכי גדול שלי הוא לצייר, אני מורה, ההתמחות שלי היא אנגלית, יש לי תעודה של מנהלת חשבונות סוג 1,2 וחשבת שכר. נעים להכיר:)
עבור לפרופיל »














פותחים שנה:) קיל לה קיל – פרק 20


1 בספטמבר 2015 בקטגוריית כללי | 10 תגובה

----

שלומות לכולם:) היום נפתחת שנת הלימודים החדשה ברוב בתי הספר, אך חלקנו התחילו ללמוד כבר שבוע שעבר… (אחותי למשל^^") אני מניחה שאפשר לומר שהחופש די טס, חמק מהידיים, אבל אני מקווה שניצלתם אותו היטב! או שהייתם כמוני ועבדתם+לקחתם קורס חשבות שכר… (כן, מאוד "נהניתי") השנה אני הולכת ללמוד שנה שנייה הוראה, אז אתם לא לבד ובכלל אולי יצא מצב שאלמד בבית הספר שלכם במשך השנה;) אני מאחלת לכולנו התחלות חדשות והרבה הצלחה בכל אשר תפנו! בין אם זה לימודים, עבודה ובכל תחום:)

ולפרק! ריוקו דחתה את סנקטסו, האם זהו הסוף?! ובכלל, ריוקו מפלצת סיבי חיים???? הייתכן?! ומה עם סאטסקי? מי יציל אותה מכלוב הברזל?! ראגיו המרשעת… (אני שונאת אותה בכל לבי) יש פושעת אופנה גדולה ממנה?! רק על זה היא צריכה למות>< ולשאלת השאלות, גם אתם התבלבלתם עם הרימה נואי המעצבת הראשית וקראתם לה המעצבנת הראשית? XD (לי זה קרה הרבה^^")

טוב, בלי עוד שאלות חופרות, לפרק!

רגע, רגע, נראה ששכחתי משהו^^"

תודה רבה לאופיר (play) על התרגום, לרעות על העריכה ואני על בקרת האיכות^^" (וכמו תמיד אופיר גם קודד, עשה טייפ וכל השאר^^") צפייה נעימה לכולם!

ל-למה אתם מסתכלים עליי ככה?

ל-למה אתם מסתכלים עליי ככה?

פרק 20

10 תגובות

  1. משהוא מצליח להיכנס לעמוד הבית של הקבוצה כאן? כי אני לא מצליח.

  2. נעים להכיר 🙂 ותודה אני מחכה לפרק כבר די הרבה זמן (לא שאני מתלונן יש לך גם חיים) אבל תודה בכל זאת 🙂

  3. אי אפשר להכנס לעמוד הבית של הקבוצה זה מראה שחברת האיכסון הפסיקה את הפעילות שלו

  4. חחחח איזה פרק מעולה זה איזה מתוסבכות חחח

  5. תודה רבה!

תגובה חדשה

האימייל שלך לא התפרסם.

עבור לתחילת העמוד